וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מתוק שיש

22.5.2006 / 21:52

בתום דרמה מורטת עצבים, החטיאה הפועל ראשל"צ את הזריקה האחרונה שניה לסיום, והפסידה את האליפות למכבי אחרי שוויון 32:32

מתברר שכל הסידרה שקדמה למשחק החמישי בין מכבי והפועל ראשון לציון היתה רק חימום. הדרמה, המכות, ההפתעות, היו כאפס וכאין לעומת משחק הכדוריד ששוחק הערב (שני) בעיר היין.

מכבי שלטה במשחק לכל אורכו, גם ללא דב ישועה הפצוע, אבל לא הצליחה לברוח להפועל שכל פעם הצליחה לחזור לשוויון. עידן מיימון עם 10 שערים הוביל את הפועל ליתרון 2 שערים, 2 דקות לסיום, אבל חוסר אחריות, מלחמה ענקית, ויום גדול של השוער סטאט, הצליחו להשאיר את האליפות במכבי. פיירמן עוד ניסה זריקת ייאוש, אבל ללא הצלחה. המשחק הסתיים בשוויון 32:32, ובגלל יחס שערים עדיף, גם השנה, ראשון לציון צהובה.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה פיזית מאוד, כשהקהל מעורב ומשליך חפצים למשטח. הפועל לא מצאה את הרשת ומכבי עלתה אחרי 7 דקות ליתרון 1:4, הפועל קיבלה 4 פנדלים, ותום ברייס ועידן מיימון הצליחו לשמור את האדומים בתמונה ולהחזיר אותם לשוויון.

מכבי הצליחה לפתוח כל פעם מחדש יתרון 2 שערים, אבל הפועל בעזרת הגנה טובה הצליחה לחזור לשוויון. הפועל יכלה לחזור לשוויון הודות לעצירות גדולות של קמישב, אבל שערים של מתתיה ונאמן, סייעו למכבי לרדת למחצית ביתרון של נקודה.

את המחצית השניה פתחה מכבי טוב ועלתה ליתרון 3, אחרי שעידן מיימון הורחק בפעם השניה. 8 דקות בתוך המחצית עלה אבישי סמולר, שקיבל הרבה מנוחה במשחק, לראשונה על הלוח כשצימק את התוצאה ל-20:19 לאלופה. דקה אחר כך ינדוביצקי קבע שוויון.

מכבי שוב ברחה ליתרון 3, אבל הפועל ניצלה יתרון מספרי ודקות טובות בהגנה בשביל לחזור לשוויון. באותה צורה בה התנהל המשחק, המשיכו ההתרחשויות - מכבי עלתה ל-3, אבל הפועל רצה לשוויון ועלתה ליתרון 29:30 משער של עידן מיימון (10 במשחק).

מכבי יצאה להתקפה, אבל שוב נתקלה בקיר ושמו קמישב. עידן מיימון שוב לקח את האחריות על עצמו והעלה את הפועל ליתרון 30:32. התקפה אחר כך ביצע מיימון עבירה חריפה והורחק מהמשחק.

סמולר יצא להתקפה אחרונה, סחט את השעון, והחטיא. בירנבוים נשלח קדימה, קמישב יצא אליו, ובירנבוים גילגל פנימה. שוויון, 19 שניות לסיום. מכבי ביצעה עבירות, קמישב עלה להתקפה 6 שניות לסיום. מכבי ביצעה עבירות ונשארה עם 4 שחקנים. פיירמן לקח את הזריקה, 2 שניות לסיום, סטאט עצר, והאליפות הולכת למכבי.

נאמן: זה סיפור אגדה

דוד עמר: "לקחת אליפות מהאדומים זה מתוק. הם לא ספרו אותנו אחרי המשחק השני, אבל לנו יש נשמה, הנשמה ניצחה היום. היינו עם חצי רגל, חצי יד, חצי אף. ניצחנו בגדול בלי דב ישועה, הגיע לנו".

מאמן מכבי, גלעד מאור: "הפועל הם היריבים הכי גדולים שלנו, אבל זה הפסד אכזרי עבורם. הניצחון הוא מוצדק, זה דאבל מטורף. אם לא היינו לוקחים את זה, זה היה עוול גדול לקהל שלנו. ידעתי שהפועל יקיזו את דמנו, לא ידעתי שזה יהיה עד כדי כך. אני עדיין לא מעכל מה היה פה. הסדרה הזאת הייתה תעודת כבוד לכדוריד. אני גאה בבחורים שלי, שכולנו יחד עברנו ימים קשים מאז הפציעה של דובי ישועה".

יואב נאמן: "לקחת אליפות זה מדהים, אבל לקחת אליפות כזאת זה סיפור אגדות אין דרמות כאלה, היום היה פה משהו יוצא דופן. אני מרגיש בר מזל על זה שהייתי חלק מהדרמה הזאת. זו הייתה שנה קסומה עבורנו. זה היה עונש אם היינו מסיימים את העונה הזו בלי אליפות".

וובה זיידמן, מאמן-שוער הפועל ראשל"צ: "הייתה סדרה מאוד קשה, וזה סוף רע עבורנו לעונה הזאת. זה הכי אפשרי שיכול להיות, כי כשמגיעים לשוויון המשחק האחרון, זה קשה. בסוף כבר עלינו ליתרון והיינו אלופים, אבל זה מאוד קשה לי לחשוב על ההפסד". לגבי ההרחקה של עידן מימון: "אנשים עושים טעויות בלהט המשחק, הוא נתן היום משחק גדול".

עידן מיימון: "להפסיד אליפות על יחס שערים זה אכזרי, קשה לי לעכל את זה. אבל אם לא הצלחנו לנצח פה לא מגיע לנו לנצח. צריך להודות באמת, אבל ההרגשה נוראית. יש שחקנים אצלנו היום שלא הגיעו למשחק. כל אחד יצטרך ללכת הביתה ולעשות חשבון נפש עם עצמו. לא יכול להיות שהפועל ראשון תפסיד שנה שניה ברציפות אליפות. ניסיתי לעשות היום הכל על המגרש. צריך להיות זעזוע בהפועל ראשון, ומי שצריך ללכת הביתה שיילך הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully