וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מלברון ג'יימס

22.5.2006 / 0:31

עם כל הכבוד לשחקן החם של הליגה הטובה בעולם, המשחק הקבוצתי של דטרויט ניצח את קליבלנד 61:79 וסידר לה מקום בגמר המזרח

הוא היה גדול לאורך כל הפלייאוף ואנחנו עוד נתגעגע אליו, אבל לברון ג'יימס נראה הערב (ראשון) בפעם האחרונה העונה על הפרקט. הוא ניסה לעשות את זה לבד, אבל במשחק שביעי מול הפיסטונס בדטרויט, זה כבר היה גדול עליו. הפיסטונס ניצח את הקאבס 61:79, השלימו 3:4 בסדרת חצי גמר המזרח ועלו לסדרה חדשה לגמרי מול מיאמי היט, עם יתרון ביתיות. קליבלנד שברה שיא שלילי בתור הקבוצה שקלעה את מספר הנקודות הנמוך ביותר במשחק שביעי בפלייאוף.

במחצית הראשונה, חובבי לברון ג'יימס יכלו להיות אופטימיים. הוא קלע 21 נקודות מתוך ה-38 של קליבלנד עד להפסקה ונעזר בעבודת הגנה מרשימה של חבריו, ששמרו על קצב איטי ולא איפשרו להתקפה של דטרויט לברוח. טיישון פרינס וריפ המילטון פתחו טוב, אבל ביצעו לא מעט החלטות שגויות, שהעידו על הלחץ העצום וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 38:40.

ברבע השלישי חל המפנה, כשלמעשה ההגנה של הפיסטונס החלה לעבוד ומדה סוף סוף במשימתה העיקרית, לעצור את לברון ג'יימס. נקודה אחת שלו בלבד ברבע הזה, שיקפה את התוצאה בסופו. יתרון דו ספרתי של 48:58 לדטרויט, כאשר הקרדיט היה שייך בעיקר ללינדזי האנטר, שעלה מהספסל במקום בילופס וסיפק שני מהלכים נהדרים.

המהלך הראשון של לברון ג'יימס ברבע האחרון הגיע 5:30 דקות לסיום וזה היה מאוחר מדי מבחינתו כדי להתעורר. דטרויט שמרה על היתרון שלה עד לסיום וגמרה את זה עם 61:79.

קלעו לדטרויט: טיישון פרינס 20, ריפ המילטון 15, ראשיד וואלאס 13, צ'ונסי בילאפס 12, לינדזי האנטר 7, אנטוניו מקדייס ובן וואלאס 6 כל אחד.

קלעו לקליבלנד: לברון ג'יימס 27, לארי יוז 10, זידרונאס אילגאוסקאס 8, אנדרסון ורז'או 6, אריק סנואו, דונייאל מארשאל, רונלד מוריי ודרו גודן 2.

הלילה יתקיימו שני המשחקים המכריעים בסדרות הנוספות שנותרו. במשחק הראשון (03:00, ספורט 5 פלוס) תארח סן אנטוניו את דאלאס, ומייד אחריו (05:30) פיניקס סאנס יפגשו את הקליפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully