וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולוניה באופוריה

שגיא ניר

22.5.2006 / 0:28

מיקי דורסמן מסכם את ניצחון חולון על עפולה (69:70): "מגיע לנו לעלות לליגת העל". בן חמו: "כל האולם לא האמין חוץ מהשחקנים"

ברני ארדוב

אחרי שש שנים בהן השתרכה בליגות הנמוכות, חזרה הערב (ראשון) הפועל חולון לליגת העל. גם המשחק הרביעי, כמו השלושה לפניו, היה פיסי, צפוף ומתוח, אבל אקורד הסיום, שלשה של עדי פרג עם הבאזר שהקנתה לחולונים ניצחון 69:70, נתן את האות לפרץ השמחה של 3000 אוהדים חולונים נפלאים.

קולע סל הניצחון, עדי פרג, לא חווה משחק טוב במיוחד, אבל היה שם ברגע האמת כדי להציל את קבוצתו ממשחק הכרעה בעפולה. "היינו בבור יותר מנטלי מאשר מבחינת התוצאה. זו הרגשמה מדהימה, רק בשביל הקהל הזה ובשביל אמא. אני לא יכול לתאר מה אני מרגיש".

מאמן חולון מיקי דורסמן, שלקח השנה את הקבוצה בה הוא משמש כבעלים, תיאר את הרגשתו: "גם לנצח צריך לדעת. מגיע לנו. עשינו החלטה להכניס 4 גארדים שאחד מהם יזרוק לשלוש, וזה הצליח". לגבי הישארותו כמשקיע יחיד בקבוצה גם בעונה הבאה, אמר דורסמן כי יש צורך בסיוע של העירייה: "זה תלוי בהרבה כוחות. צריך לתכנן את זה".

אורן בן חמו, שהתעוררות שלו במחצית השניה תרמה לקאמבק החולוני, אמר: "מדהים. לא חשבנו שזה יהיה כזה קשה, אבל הכי מתוק זה הכי טוב. כל האולם לא האמין חוץ מהשחקנים. עפולה קבוצה מעולה, היה קשה לאורך כל הסדרה אבל עשינו את זה".

דור הופמן, בנו של שחקן העבר אברהם הופמן, התרגש: "אין דבר כזה באירופה. האימפריה פה חזרה וזה מגיע לכל האנשים. בא לי לבכות. אבא שלי שיחק במכבי תל אביב ולא ראה כאלה דברים בחיים".

בעפולה, שסיימה את הליגה הרגילה במקום הראשון אבל נאלצה להתמודד עם פציעה של הזר ג'רמיין הול, נראו כמי שהשלימו עם עונה נוספת בלאומית. "זה כואב מאוד. היינו קרובים, ראיתי את הכדור ואפילו אמרתי שזה ילך החוצה, אבל אלוהים רצה שזה יכנס", סיכם גוני יזרעאלי הצעיר, שבדקות האחרונות נראה כמי שיקח את עפולה למשחק חמישי. "היה לנו חוסר מזל גדול, כל השנה אתה מחכה ליתרון ביתיות אבל אז ג'רמיין נפצע. זה לא תירוץ אבל אחד הדברים המכריעים. זה הפסד שנגמר העונה ואין אימון מחר".

ג'רמיין הול: "זריקה כזאת קשה לנבא. נתנו לזה לקרות כי החטאתי הרבה זריקות. משחק ראשון שהרגשתי מאה אחוז, אבל אני לוקח את האחריות על עצמי".

מאמן עפולה, אבנר יאור, סיכם עונה ראשונה כמאמן ראשי: "יש לנו קבוצה מאוד קבוצתית. מהרגע הראשון היה חיבור טוב מאוד בין החבר'ה. הביחד שלנו לקח אותנו עד לפה, אבל יכול היה להיות עוד שלב קטן. לפעמים דברים נקבעים בפעולות יחדניות. זה מרגש לכיוון הפחות נעים, אבל מקווה שנוכל לייצר לקבוצה הזו המשכיות".

הפועל חולון תועמד לדין ביום חמישי, בגין זריקת חפצים של אוהדיה למגרש. דו"ח השופטים מהמשחק מצטרף לזה של השופט דורון בנישתי ממשחק 2 בסדרה, שגם בגינו תועמד חולון לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully