וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון להינגיס מאז הקאמבק

21.5.2006 / 18:19

הטניסאית השוויצרית גברה על דינארה סאפינה 2:6, 5:7 בגמר טורניר רומא. טומי רוברדו קטף תואר מאסטרס ראשון בהמבורג

הטניסאית השוויצרית מרטינה הינגיס זכתה היום (ראשון) בתואר ראשון בסבב מאז הקאמבק שלה בתחילת השנה. הינגיס התמודדה במשחק הגמר בטורניר רומא מול דינארה סאפינה וניצחה 2:6, 5:7.

השוויצרית ניצחה את המערכה הראשונה די בקלילות, אלא שהרוסיה לחמה במערכה השניה ובמצב של 3:5 להינגיס, היא הצליחה לשבור אותה כדי להשוות ל-5:5. בסופו של דבר, הינגיס ניצחה בשני המשחקונים הבאים, כדי לגמור את הסיפור בשתי מערכות.

כזכור, מרטינה הינגיס חזרה בתחילת העונה לפעילות לאחר היעדרות של שלוש שנים בגלל פציעות. סאפינה, שניצחה בדרך לגמר את קים קלייסטרס, היוותה איום גדול עבור השוויצרית, שבעקבות הזכייה אמורה לעלות להיכנס בחזרה ל-15 הראשונות בדירוג העולמי.

המבורג: תואר מאסטרס ראשון לרוברדו

טומי רוברדו הספרדי זכה בתואר המאסטרס הראשון שלו בקריירה, אחרי שניצח בגמר טורניר המבורג את ראדק סטפאנק הצ'כי 1:6, 3:6, 3:6. רוברדו הקטאלוני, שהגיע בעבר פעמיים לשלב רבע הגמר ברולאן גארוס, שבר את סטפאנק בתחילת כל אחת משתי המערכות הראשונות. בשלישית, הוא שבר ועלה ל-3:5 אחרי ווינר מרשים בבקהנד.

זו הייתה ההופעה הראשונה של רוברדו בגמר טורניר מאסטרס, אחרי שהגיע בעבר פעמיים לחצאי הגמר בהמבורג (2002) וסינסינטי. סטפאנק בן ה-27, ימתין להזדמנות אחרת כדי לזכות בתואר המאסטרס הראשון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully