וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם שלום במכבי תל אביב?

שגיא ניר

22.5.2006 / 8:30

מכבי ת"א פרסמה הודעת הרגעה: "אי ההבנות יושבו בהסכמה הדדית". אלא שרענן כץ לא מתאפק: "עד שפיני לא יתנצל, אין לי קשר אתו"

בגזרת מכבי תל אביב מנסים ליצור שקט. שבוע לאחר ההתעמתות המילולית בין הבעלים רענן כץ והמאמן פיני גרשון, פירסם המועדון בה הוא מצהיר כי הסכסוך נפתר.

"בעקבות פרסומים שונים אשר היו לאחרונה, ואשר התייחסו למועדון, מבקשות כל קבוצות הבעלים במועדון להבהיר חד-משמעית, כי כל הבעלים פועלים בשיתוף פעולה והבנה מלאים, כאשר לנגד עיניהם ניצבות אותן מטרות ומשימות משותפות הקשורות בהמשך הצלחת המועדון, הן לעתיד הקרוב והן לעונות הבאות", נכתב בהודעה. "אי ההבנות אשר שררו לזמן קצר בין הבעלים רענן כץ והמאמן פיני גרשון, יושבו בהסכמה הדדית".

יואב בורוביץ' ו-ורד כהן מ"הארץ" מוסיפים: כץ לא מסכים לחלוטין עם מועדונו ואמר ל"ספורט הארץ": "חבל שההודעה לא יצאה לפני עשרה ימים, אפילו שאני לא מסכים איתה. אני מקבל את זה שמבחינת מכבי העניין סגור, אבל מבחינה אישית יש לי בעיה. עד שפיני מתנצל, לא יהיה לי שום קשר אתו".

כץ אינו מתכוון להגיע לפיינל-פור הישראלי: "אני לא רוצה לעשות שום דבר שייצור הרגשה לא טובה במערכת. חשוב יותר שהקבוצה תיקח אליפות מאשר שאני אגיע".

שרונאס יאסיקביצ'וס הגיע לבקר את חבריו לקבוצה לשעבר באימון אמש.

אוהד גרינוולד ממערכת וואלה! ספורט מוסיף: היום (ראשון) החלה מכירת הכרטיסים לפיינל פור הישראלי במשרדי המועדון, ברחוב הירקון בת"א. מכבי קיבלה כ-2,200 כרטיסים, ובמועדון מבהירים כי המכירה פתוחה למנויים בלבד.

עדכון ראשון: 20.5.06, 14:05
עדכון אחרון: 21.5.06, 08:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully