וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נייקי תשלח את לברון לנטס?

21.5.2006 / 6:36

כתב עיתון מדטרויט טוען שכוכב קליבלנד עשוי להחליף גופיה תמורת הכפלת חוזהו, אם יעבור לשחק בשיקגו, לוס אנג'לס או ניו יורק

כתב של העיתון "דטרויט ניוז", דיווח כי במידה ולברון ג'יימס לא יחדש הקיץ את חוזהו בקליבלנד הוא צפוי להגיע לניו ג'רזי נטס אחרי עונת 2007/8. הסיבה, על פי הכתב, טמונה בחוזה מאה מיליון הדולר של הילד עם נייקי, שתכפיל את התגמול לשחקן אם יעבור לשחק בשיקגו, לוס אנג'לס או ניו יורק.

עיתוני קליבלנד טוענים מנגד, כי הסיכוי של ג'יימס לחתום על הארכת חוזהו בקליבלנד התחזקו בעקבות ההצלחה המסחררת בפלייאוף.

אחרי שפיספסה הזדמנות לסגור עניין בלילה שבין שישי לשבת, תעלה הערב קליבלנד לפאלאס עם שחקן חיזוק. לארי יוז, שלא שיחק בארבעת המשחקים הקודמים בסדרה בגלל מות אחיו, התלבש למשחק השישי בסדרה אבל לא שותף, והערב הוא צפוי לקבל דקות מהמאמן מייק בראון. "חזרתי", אמר יוז. "אני צריך רק כמה זריקות לסל, קצת אימון, ולחזור למחשבה תחרותית וריכוז".

לברון ג'יימס, שהבריק שלושה וחצי רבעים במשחק השישי עד שנעלם, שומר על אופטימיות לקראת המפגש המחודש עם הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה בעונה הרגילה. "כבר ניצחנו במגרש שלהם, וכדי להמשיך הלאה צריך לעשות את זה שוב", אמר.

"כששתי קבוצות נלחמות כל כך חזק, עובר קו דק בין ניצחון להפסד", אומר מאמן הקאבס, מייק בראון, שמקנח בקלישאה. "אם שתי הקבוצות תילחמנה כך שוב, זו שתעשה את מירב הטעויות היא שתפסיד".

דטרויט, מצידה, אמורה להגיע דרוכה. ההפסד במשחק החמישי הבהיר לבד בויז שהם יכולים להיות פגיעים גם בבית. "אני חושב שזה טוב", אמר המאמן פליפ סונדרס. "אנחנו לא נבוא בהרגשה של 'טוב, אנחנו ננצח כי אנחנו משחקים בבית'. אני חושב שלהיות במעט חרדה בגלל הידיעה שאם לא תשחק טוב לא תנצח זה תמיד טוב".

בסוגיית הלחץ, ועל מי הוא יפעל חזק יותר, קובע סונדרס: "יש לקליבלנד הרבה מה להפסיד. לפני שני משחקים הם שמו את עצמם במצב של ניצחון בסדרה. תמיד כשאתה קרוב לנצח סדרה יש לך מה להפסיד, ובנקודה הזו לשני הצדדים יש מה להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully