וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימקי בגמר הפלייאוף ברוסיה

20.5.2006 / 23:43

ניצחה את סנט פטרסבורג 56:65 במשחק החמישי, בגמר תפגוש את צסק"א. בנטון של דיוויד בלאט נחלה הפסד ברבע הגמר למילאנו

קבוצת חימקי העפילה היום (שבת) לגמר הפלייאוף ברוסיה לאחר שגברה על דינמו סנט פטרסבורג 56:65. חימקי שניצחה בסדרה צמודה את סנט-פטרסבורג 2:3 תפגוש בגמר הפלייאוף את אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה. את חימקי הוביל רובן וולקובסקי עם 15 נקודות כשמלווין בוקר הוסיף 14.

הקבוצה של מסינה מגיעה לגמר כפייבורטית ברורה לאחר שעברה בשלב חצי הגמר את אוניקס קאזאן 1:3. מאמנה של דינמו, פוציוס קציקאריס היווני, הוזכר כאחד המועמדים הזרים לאימון מכבי ת"א. אולי כעת, לאחר ההדחה, יתפנה היווני לנהל מגעים עם סגנית אלופת אירופה. קציקאריס שקיבל את דינמו לידיו העונה החליף את דיוויד בלאט לאחר שהאחרון עזב לבנטון טרוויזו.

איטליה: בודירוגה השווה את הסדרה ל-1:1

בנטון טרביזו, קבוצתו של דיוויד בלאט, נוצחה היום במילאנו על ידי הקבוצה המקומית של אנשי הג'ינס 65:76, ברבע הגמר הפלייאוף האיטלקי. מילאנו שהפסידה במשחק הראשון, השוותה את הסדרה ל-1:1(הטוב מ-5). את ארמאני הובילו ג'וזף בלייר ודנטה קלאבריה עם 18 נקודות כ"א. לבנטון קבר מרקוס גורי, אקס מכבי ת"א, 20 נקודות שלא הספיקו.

במשחק נוסף שהתקיים הביסה רומא את מונטפסקי סיינה 84-60. גם רומא כמו מילאנו השוותה את הסדרה ל-1:1. את קלעי רומא הוביל, דיאן בודירוגה הבלתי נלאה עם 24 נקודות ב-31 דקות.

מחר יושלמו שאר המשחקים כשקלימאמיו בולוניה תפגוש את ביילה עם יתרון 0:1 ונאפולי את אודינה עם יתרון זהה.

כהן מינץ מדלג לרבע הגמר

אורי כהן- מינץ וקבוצת שאלון הביסו את לה האבר 66:93, בחוץ והשלימו 'סוויפ' 0:2 בסדרה. ברבע הגמר תפגוש קבוצתו של הישראלי את נאנסי. שאלון שלטה מהפתיחה והוליכה במחצית 47:27. כהן מינץ שעלה מהספסל שיחק 4 דקות ותרם 3 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully