וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומראן 714 לבארי בונדס

21.5.2006 / 13:59

שחקן הבייסבול של הסן פרנסיסקו ג'איינטס השתווה לבייב רות' האגדי. ניצחון דרמטי ליאנקיז על המטס, בקט חבט להומר בפילדלפיה

זה הגיע. אחרי המתנה ארוכה, בארי בונדס חבט להומראן מספר 714 בקריירה, זהה למאזנו של ג'ורג' הרמן "בייב" רות'.

בונדס חבט את ההומר על בראד האלסי מהאוקלנד את'לטיקס, כשבפיגור של 1:0 שיגר רקטה למרכז היציעים בקולוסיאום באוקלנד. עם הומר נוסף יעלה בונדס למקום השני בדירוג כל הזמנים, כשלפניו רק האנק ארון, שחבט 755 הומראנס בקריירה.

בארי לאמאר בונדס הוא בנו של בובי לי בונדס, בעצמו שחקן של הג'איינטס ברוב שלבי הקריירה. הוא נולד ב-24 ביולי 1964 בריברסייד, קליפורניה, נבחר בדראפט על ידי הפיטסבורג פייראטס ב-1985 וערך בה הופעת בכורה ב-1986.

אחרי שבע עונות בפייראטס, עבר בונדס ב-1993 לסן פרנסיסקו ג'איינטס. מספר ההומראנס אותם חבט החל לעלות בהדרגה, כשכבר בעונתו הראשונה בג'איינטס חבט ל-46. בעונת 2000 חבט בונדס 49 הומראנס ועונה לאחר מכן שבר את שיא כל הזמנים, והעמיד אותו על 73 הומראנס לעונה.

אולם באותה תקופה, עם פרישתו של מארק מגווייר, שהחזיק בשיא לפניו (70 הומרים ב-1998), החלו השמועות על שימוש בסמים אסורים לרחוש, ויחד איתן קמפיין תוקפני לחקור את העניין ולהחמיר את הענישה המגוחכת בעניין. התפוצצות פרשת באלקו ב-2004 רק הגבירה את החשד שבונדס, יחד עם ספורטאים אחרים, נטל סמים אסורים. ספרו של חוזה קנסקו "מסוממים" שיצא לאור ב-2005, שפך אור נוסף על התופעה, אם כי בספר לא האשים את בונדס, אלא את מגווייר ושחקנים אחרים כג'ייסון ג'יאמבי.

ג'יאמבי עצמו הודה בשנה שעברה שנטל סמים, אולם בונדס המשיך להכחיש בתוקף. פציעה שמנעה ממנו לשחק במרבית שלבי העונה גרמה לו להיות בפיגור אחרי היעד - 755 ההומרים של האנק ארון. את השנה פתח בונדס כשהוא מבוגר יותר אבל בריא יחסית, כשבמקביל יוצא ספר נוסף, הפעם עם ראיות לכאורה שהוא עצמו נטל סמים. ההומר האחרון הושג לאחר בצורת בת 13 יום מההומראן הקודם שלו.

במשחק עצמו ניצחו הג'איינטס 2:4. ג'ייסון שמידט הגיש 8.1 אינינגים כיאה למעמדו כאס (כמעט בדימוס), מייק מאת'יני הוסיף הומר וארמנדו בניטז קצר את הניצחון למרות ששבר שמירה. ריי דורהאם היה אחראי לריבי שהכניס את הריצה המנצחת הביתה באינינג העשירי.

הסימפוניה השבורה של וגנר

מטס - יאנקיז 5:4

כל סנט מה-43 מיליון דולר שהושקעו על בילי וגנר בתחילת העונה נראה כרגע מיותר. וגנר לא פוגע כבר הרבה זמן. הקלוזר של המטס נכנס למשחק ביתרון 0:4 באינינג התשיעי, ידה אבנים לכל עבר, מילא את הבסיסים, הכניס את המטס לצרות, יצא ביתרון 3:4, לא זכה אפילו לשבור את השמירה וראה את חורחה חוליו מפסיד את המשחק באינינג ה-11.

הכל נראה טוב למטס. קרלוס דלגאדו וקליף פלויד חבטו להומרים על מייק מוסינה, וסייעו לקבוצתם לעלות ליתרון עם הופעה מבריקה של שבעה ושמונה של פדרו מרטינז. עד שבא וגנר ועשה קקפוניה באינינג התשיעי. מריאנו ריברה, אחד בדור ואולי בענף, רשם ניצחון עם ארבעה חשמולים בשני אינינגים של עבודה.


פילדלפיה - בוסטון 8:4

יבלות שמבלות, לג'וש בקט אין בעיה משני צידי המחבט. בקט הגיש שבעה אינינגים וחשמל ארבעה חובטים, כשלקינוח הוא מוסיף הומראן מידיו של ברט מאיירס. מאיירס, האס של פילי, נכנע לשש ריצות, רק שתיים מהן מורווחות (זה אני, או שזה הפך לאופנה הקטע הזה של ים שגיאות בליגה?) ורשם את ההפסד. גם אלכס גונזאלס מבוסטון, צ'ייז אטלי וראיין הווארד מפילדלפיה רשמו הומרים.


אריזונה - אטלנטה 0:13

ברנדון ווב רותח. ווב דפק תשעה אינינגים של הופעה איכותית מגובה בשמונה קטילות עם ארבע חבטות בלבד, והברייבס נותרו המומים. הומר לאריק בירנס ולצ'אד טרייסי.


טמפה ביי - פלורידה 3:4

כרגיל, הפסד דחוק למארלינס. כרגיל, זה קורה באינינג האחרון במשחק, הפעם מהומר בן שתי ריצות של ראסל ברניאן. לוגאן קנסינג היה הפראייר התורן, רודי לוגו זכה בניצחון מההפקר.


שיקגו וייט סוקס - שיקגו קאבס 0:7

איי ג'יי פיירזינסקי הוא טיפוס שמצליח להכעיס הרבה אנשים. למייקל בארט, התופס של השיקגו קאבס נמאס, אז הוא השחיל סנוקרת ישר ללחי של התופס של הוייט סוקס, מה שנגמר בקטטה המונית ובהרחקת ארבעה שחקנים.

במשחק עצמו לא היתה שום הפתעה. פרדי גארסיה נישנש בקלות שמונה אינינגים, כשחובטי הזבובים של הקאביז (שמישהו ייפטר כבר מהקבוצה המגעילה הזו, או לפחות מהנרי בלאנקו ונייפי פרז המזעזעים) לא מסוגלים לייצר ריצה. הקטטה חיפתה על משחק ענק של טדאהיטו איגוצ'י, עם שני הומרים, אחד מהם גראנד סלאם, ושש ריצות.


סיאטל - סן דייגו 3:6

הופעה טובה לגיל מש, שצלח 7.2 אינינגים עם שבע הכשות בניצחון. הומר חמישי העונה לתופס קנג'י ג'וג'ימה, על קליי הנסלי המפסיד. הומר גם בצד השני לחליל גרין, תשיעי שלו העונה, שמירה חמישית לג'יי ג'יי פאץ.

אלברט אלברט אלברט

קנזס סיטי - סט. לואיס 4:2

אלברט פוחולס הבהמה/חיה/מפלצת/רובוט שתל הומר מספר 21, ולא סתם הומר - ירייה בת שלוש ריצות, שהעלתה מיתרון 0:1 ל-0:4 באינינג השמיני ועיצבה את הניצחון. אנתוני רייס זכה בנצחון בכורה במייג'ורס, ההפסד לדני באוטיסטה.


וושינגטון - בולטימור 3:8

רודריגו לופז הוא מגיש שלא ראוי למאכל אדם, ואלפונסו סוריאנו מזהה עגלות למרחקים. סוריאנו חבט להומר מספר 13 העונה, והנשיונלס ברחו עם ארבע ריצות שפירקו שוויון 3:3 באינינג השישי. הניצחון לג'ון ראוש, שהחליף את טוני ארמאס ג'וניור.


יוסטון - טקסס 6:0

קווין מילווד שוב הגיש היטב, עם שבעה ושישה, והריינג'רס השתיקו את האסטרוס. אנדי פטיט רשם את ההפסד, כשלמרות שישה ושמונה הרשה חמש ריצות, כולל הומר של ג'ראלד ליירד.


מילווקי - מינסוטה 16:10

הלו, זה לא כדורסל. הגשה זוועתית של בן הנדריקסון, שלא סגר אפילו שליש אינינג והסגיר שש ריצות, לא השאירה לברוורס סיכוי. במינסוטה לא שכנע סקוט בייקר, אבל עדיין ניצח. ג'ו מאוור רשם הומר וארבעה ריביז למנצחים, שגילו שהמחבטים שלהם עובדים לאחרונה.


דטרויט - סינסינטי 6:7

ניצחון קשה, אבל עדיין ניצחון לטייגרס. קרטיס גרנדרסון חבט להומר על דייויד וות'רס באינינג התשיעי, ושגיאה של פליפה לופז בעשירי הפכה את הפיגור של דטרויט לניצחון. אליל ילדותו של גרנדרסון, קן גריפי ג'וניור, חבט לגראנד סלאם שהשלים מהפך בן חמש ריצות באינינג השביעי לזכות הרדס, מה שוות'רס לא הצליח להחזיק.


דודג'רס - איינג'לס 4:8

המלאכים ממשיכים לקרוס, עם הגשה פשוט מזעזעת. קווין גרג רשם שישה אינינגים סולידיים עם שבעה חשמולים, אבל הפעם סקוט שילדס היה זה שיצר את החור ורשם את ההפסד. ווילי אייבר חבט להומר ראשון בקריירה המקצוענית, ג'יי די דרו הוסיף את השמיני שלו, שהתברר כמנצח מידי שילדס.


קליבלנד - פיטסבורג 9:6

ג'ייסון ביי חבט לשני הומרים, נייט מקלאות' וחוזה קסטייו הוסיפו אחד כל אחד ואיאן סנל הפושר רשם ניצחון מול הופעה קטסטרופלית של ג'ייסון ג'ונסון, שנתן שמונה ריצות ב-3.2 אינינגים של עבודה. הומר שמיני העונה לגריידי סיזמור המצוין בקליבלנד.


קולורדו - טורונטו 1:5

הבלו ג'ייז ממשיכים ללכת לאיבוד באוויר קולורדו. ג'ף פרנסיס הגיש שישה אינינגים סולידיים, גארט אטקינס חבט להומר והרוקיז ממשיכים בכושר המצוין. טיי טאובנהיים (מי?) היה המגיש שפתח בבלו ג'ייז ורשם את ההפסד.

עדכון ראשון: שבת, 20.5.06, 23:31
עדכון אחרון: ראשון, 21.5.06, 13:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully