וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצורין יו"ר איגוד השופטים

שגיא ניר

20.5.2006 / 20:13

מאמן הנבחרת לשעבר יישאר בתפקיד עד סוף העונה, וימשיך במקביל כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער בנתניה. אולמרט: "אין שום סתירה"

מאמן נבחרת ישראל לשעבר, מולי קצורין, מונה במוצאי שבת לתפקיד יו"ר ארגון השופטים עד סוף העונה. במקביל ימשיך קצורין לשמש בתפקידו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של אליצור מכבי נתניה.

מינויו של קצורין מגיע לאחר שבוע סוער באיגוד השופטים, במהלכו התפטרה ההנהלה והיו"ר, והמחליף המיועד, אבי זגול, הודיע כעבור יממה כי הוא מוותר על התפקיד. יו"ר איגוד הכדורסל, ירמי אולמרט, סיפר: "מולי הוא חבר הנהלת איגוד השופטים, אז באופן טבעי סברנו שהוא ראוי לתפקיד. המינוי הוא לשלושת השבועות שנותרו, כי אני לא יודע מהן התכניות של מולי לשנה הבאה. אמרנו שנרגיע את הרוחות עד סוף העונה ואחרי הפיינל פור נדבר הלאה".

קצורין עשוי, אם כן, לחזור ולאמן בעונה הבאה, אך אולמרט לא רואה כל קשר בין עמדת הכח של קצורין בתפקידו הנוכחי באיגוד ובעיות שעלולות להתעורר הלאה. "אין כאן שום סתירה כי הליגות הסתיימו. אין מה לעשות ספקולציות לשנה הבאה. אני מניח שמולי מספיק אתי כדי להבין שהוא לא יוכל לנהל מו"מ עם קבוצות ולהיקלע לניגוד אינטרסים".

על הפרסומים בסוף השבוע, לפיהם את התפקיד ימלאו השופטים לשעבר דגן, וירובניק ווורניק, אמר אולמרט: "אני לא אומר שלא היתה בדיקה, אבל מדד בסיסי מבחינתי היה שזה ילווה באלם תקשורתי, וזה לא מה ששמענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully