וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: הינגיס העיפה את וויליאמס

20.5.2006 / 19:33

הטניסאית השוויצרית גברה על ונוס 6:0, 3:6, 3:6 בחצי הגמר, ותפגוש בגמר את דינארה סאפינה. סטפאנק ורוברדו העפילו לגמר המבורג

מרטינה הינגיס העפילה היום (שבת) לגמר השני שלה מאז הקאמבק שלה לעולם הטניס. השוויצרית, שלפני המשחק הכריזה כי מפגש מול וויליאמס הוא "כמו חזרה לימים הטובים", הפסידה בקלות 6:0 במערכה הראשונה, אבל חזרה להציג משחק טוב ויעיל בשתי המערכות הבאות, ניצחה אותן 3:6, 3:6, ועלתה לגמר טורניר החימר ברומא. בפברואר הפסידה הינגיס לדמנטייבה בגמר טורניר טוקיו.

להינגיס מחכה משוכה לא קלה בגמר בדמותה של הרוסייה דינארה סאפינה, שגברה בחצי הגמר השני על בת ארצה סבטלנה קוזנצובה (המדורגת שביעית) 6:3, 4:6, 5:7.

המבורג: סטפאנק מחכה לרוברדו

המדורג 16 בעולם, ראדק סטפאנק הצ'כי, העפיל הערב (שבת) לגמר טורניר המבורג שבגרמניה, לאחר שניצח בחצי הגמר 4:6, 6:7 (5) את חוזה אקסוסו. סטפאנק, שעד השנה (עד לזכייתו בטורניר רוטרדם) הוכר כשחקן הסבב הכי בכיר שלא זכה מעולם בתואר ATP, הצליח לגבור על יריבו הארגנטינאי אחרי שעה ו-43 דקות, וינסה להשיג תואר שני בטורניר גדול ב-2006.

בגמר יפגוש סטפאנק את טומי רוברדו הספרדי, המדורג 12 בעולם ושמיני בטורניר, שגבר על מריו אנצ'יץ' הקרואטי אחרי שעתיים ושלוש דקות. אנצ'יץ', שהגיע לחצי הגמר אחרי שני קאמבקים מופלאים על גרסייה-לופז ועל דוידנקו בסיבובים המוקדמים, כנראה התעייף והפסיד לבסוף 7:5, 6:4 לרוברדו ונפרד מהמבורג אחרי טורניר מצוין.

עדכון ראשון: 18:53
עדכון אחרון: 19:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully