וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא קל לשמור על מתח"

20.5.2006 / 22:28

מכבי ת"א התעללה בבני השרון והביסה אותה ללא קושי 75:99. שבועיים לפני הפיינל פור המקומי, פיני גרשון מתאמץ להכין את שחקניו

מכבי ת"א טיילה הערב (שבת) מול בני השרון, והביסה אותה 99:75. כזכור, הקבוצה של ג'ינו הפתיעה את מכבי לפני כמה שבועות טרם יציאתה לפיינל פור בפראג, אבל הפעם מכבי לא התכוונה להפסיד את המשחק ולהביך את עצמה שוב, שבועיים לפני הפיינל פור הישראלי.

ברבע הראשון בני השרון עוד נתנה מלחמה, אבל טרנס רנצ'ר זרק כמה מילים לעבר השופטים, ששרקו לו טכנית, ומכבי השלימה שש נקודות בהתקפה אחת וברחה לקבוצה של ג'ינו. כמובן שלא השיפוט החלש היה זה שהכריע את המשחק, אבל שוב חובבי הכדורסל נאלצו לחזות בשידור חי איך האנשים באפור עושים כבשלהם על הפרקט, ומאבדים שליטה על המשחק.

אחרי כמה משחקים חלשים, מכבי נראתה הערב נחושה, ורוב השחקנים הוכיחו שהם לא יוותרו על תואר האליפות, למרות נפילת המתח אחרי ההפסד בפראג. רק וויל סולומון, שנרדם על הפרקט לדקות הארוכות, עשוי להטריד את פיני גרשון.

מהלך המשחק

למרות מספרים לא רעים של ג'יימי ארנולד, מייסיאו באסטון חזר לחמישייה הראשונה של מכבי ת"א, שפתחה ב-1:9 אחרי שתי דקות.בני השרון הגיבה בריצה משלה וצמצמה ל-9:6. הקבוצה של ג'ינו כבר חזרה למשחק, אבל אז טרנס רנצ'ר שחרר עצבים וזרק כמה מילים לעבר השופט. עבירה טכנית לזכותו הובילה את מכבי לקלוע 6 נקודות בהתקפה אחת, ורנצ'ר התיישב בחוץ עם ארבע עבירות כבר בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני נפתח בדקות טובות של אנתוני פארקר ובדקות רעות של שלישיית השופטים. מכבי פתחה פער ל-22:34, אבל פניני מבחוץ וסיסה מבפנים שמרו את בני השרון בתמונה. דרק שארפ בשתי שלשות מדויקות החזיר את הפער ל-12 נקודות, להט בסל וירטואוזי בשנייה האחרונה קבע את תוצאת המחצית, 39:49.

הרבע השלישי נמשך באותה מגמה, כשאנתוני פארקר הפגין עליונות אתלטית משני צדי המגרש. יניב גרין קלע כמה סלים שהוכיחו שהוא ינסה להשתלב בסגל הצהוב גם בעונה הבאה. פיני הלך על הרכב ישראלי, וששון וכספי שיחקו יחד עם בורשטיין בהרכב נמוך. מכבי החלה לדרוס, והפער גדל ל-22. מפה ועד הסוף המשחק הפך לגארבג' טיים, כשרגב פנאן ואסף דותן מקבלים דקות משחק ארוכות.

הרבו לקלוע:
לבני השרון: פניני 21, סיסה 11, להט 9, מטלון 7, קוחנסקי 7, חנוכי 7, אוניקווה 7, רנצ'ר 3, רוקני 3. למכבי: באסטון 18, פארקר 16, בורשטיין 14, שארפ 13, כספי 11, גרין 8, ששון 7, סולומון 4, דותן 2.

גרשון: "ככל שנתקרב לפיינל פור נהיה יותר מרוכזים"

מאמן מכבי ת"א פיני גרשון אמר בסיום המשחק: "עברנו הרבה פיקים בעונות האחרונות, משחקים רבים והרבה נסיעות, זה לא קל לעבור כזאת עונה ולשמור על מתח. ככל שנתקרב לפיינל פור נהיה יותר מרוכזים. לא לשכוח ששיחקנו ארבע משחקים ב-7-8 ימים האחרונים".

מאמן בני השרון יעקב ג'ינו כעס על רנצ'ר בסיום המשחק: "ההתנהגות הזאת לא מקובלת על אף אחד. עם ההרכב שהיינו היום על המגרש אי אפשר לתת לאף קבוצה מאצ' אפ, בטח לא למכבי. אנחנו הבטחנו את הישארותנו בליגה, זה הישג מעל ומעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully