וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן נבארו ניצח את ריאל מדריד

שגיא ניר

19.5.2006 / 23:07

כוכב ברצלונה הוריד 27 נקודות על הראש של ריאל ב-67:79 במשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף. ריטאס אלופת ליטא, אך לא תהיה ביורוליג

ברצלונה עלתה הערב (שישי) ליתרון של 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול ריאל מדריד, אחרי שניצחה אותה 67:79. המפסידה בסדרה תוכל לשכוח מהשתתפות ביורוליג בשנים הקרובות, מה שמוסיף למאבק הספורטיבי גם אינטרסים כלכליים ברורים.

משחק נהדר של חואן נבארו, שהגיע ל-15 נקודות עוד לפני סיום הרבע הראשון, לא הותיר סיכוי לשחקניו של מאליקוביץ', שראו את היריבה הקטלונית בורחת ל-20 נקודות יתרון כבר בשלבים הראשונים. לקראת הסיום הספיקו המדרידיסטה לצמק את הפער.

נבארו סיים 34 דקות משחק עם 27 נקודות (5 מ-8 מחוץ לקשת), כולל 5 אסיסטים. שאמונד וויליאמס קלע 10 ומסר 5, גרגור פוצ'קה קלע 9 ומרקונטו את באזילה תרמו 8 כ"א. לריאל: מוסטפא סונקו 14, לואיס בולוק ופליפה רייס 13 כ"א.

כרגע מובילות כל מארחות סדרות רבע הגמר בספרד, כאשר משחק מספר 2 יערך בכל הסדרות ביום ראשון.

ריטאס אלופת ליטא

3500 צופים חגגו ביום חמישי עם ריטאס וילנה אליפות שלישית מאז עצמאות ליטא. ריטאס, שניצחה 64:70 את ז'לגיריס, השלימה סוויפ מדהים של 0:4 בסדרת הגמר, אך לצערה היא לא תזכה לשחק ביורוליג בשל החוזה התלת שנתי של ז'לגיריס עם יול"ב.

16 נקודות של פרד האוס הובילו את ריטאס, שקיבלה גם 14 מסלזאס, 12 מרוברטאס יאבטוקאס ו-10 מהאריס מוז'ניוביץ'. מאמן ריטאס, נוון ספאחיה, המועמד לאימון מכבי תל אביב, חוגג תואר נהדר, ומי יודע, אולי הוא יזכה בימים הקרובים לבשורה טובה עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully