וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם מדברים עם אוויר"

23.5.2006 / 7:18

אחרי ה-61:74 של מכבי על אשקלון, פיני גרשון שוב מצא זמן להתכתש עם רענן כץ. ירושלים ניצחה את בני השרון 81:95

החלק השני של המחזור ה-30 התקיים הערב (שני), בשני משחקים ביתיים של מובילות הטבלה. מכבי תל אביב אירחה בהיכל נוקיה את אליצור אשקלון וניצחה אותה 61:74, והפועל ירושלים הביסה ללא קושי את בני השרון 81:95.

למרות הניצחון, ספק אם גרשון ואדלשטיין יילכו לחגוג את הניצחונות על אשקלון ובני השרון הבינוניות (שסיימו מזמן את העונה), במשחק הזה שלא יכול להוות אמת מידה לגבי הכושר לפני הפיינל פור.

מכבי תל אביב-אליצור אשקלון 61:74

שחקני מכבי ת"א המשיכו גם מול אשקלון את סגנון המשחק שמאפיין אותם מאז שהפסידו בגמר היורוליג לצסק"א - חוסר חשק, בלי מוטיבציה, שיעמום מהחיים, כשהשאיפה היחידה שלהם היא שהעונה הזו כבר תיגמר והם יוכלו לסמן וי על עוד אליפות. מכבי אומנם נקלעה לפיגור קטן במהלך המחצית הראשונה, אבל לחיצה על הדוושה במחצית השנייה סגרה את הסיפור עבור הצהובים. גם האשקלונים מצדם השיגו את המטרה המינימלית - הפסד לא מביש.

מהלך המשחק:

מכבי פתחה בקצב איטי את המשחק, התקשתה בהתקפה ונתנה לאשקלונים לשחק בחופשיות יחסית. הרבע הראשון נגמר ב-16:16, כששחר כהן וירמשין בולטים אצל האשקלונים האגרסיביים.

עמוק בתוך הרבע השני גרשון לקח טיים אאוט, כשמכבי קלעה רק 20 נקודות ב-17 הדקות הראשונות. אולי הנוכחות של שרונאס יאסיקביצ'יוס, שנמצא באולם, הלחיצה את הצהובים. אנתוני פארקר קיבל מכה קטנה וירד לספסל, אבל מכבי הצליחה בלעדיו איכשהו לחזור למשחק ולרדת למחצית עם יתרון מינימלי, 29:31.

ברבע השלישי מכבי החליטה ללחוץ מעט על הדוושה, ולמרות הקצב האיטי, התחילה לפתוח יתרון של עשר נקודות, 42:52, בעיקר בזכות דקות טובות של באסטון. אשקלון הצליחה לשמור על תוצאה נמוכה, כשנראה היה שהמטרה היחידה שלה היא להימנע מתבוסה.

קלעו למכבי: ארנולד 20, באסטון 18 (7 ריבאונדים), ששון 10, סולומון 9, שארפ 9, גרין 7, בורשטיין 3 (10 אסיסטים), פארקר 1. לאשקלון: שעשוע 15, הד 12, טולברט 10, סנואו 9, אורלנד 6, כהן 4, ירמשין 3, מזרחי 2.

ורד כהן ויואב בורוביץ' מ"הארץ" מציינים, כי בסיום מצא מאמן מכבי, פיני גרשון, זמן לעוד התנצחות עם הבעלים, רענן כץ. גרשון: "אתם מדברים עם אויר. אתם לא מבינים מה אתם מדברים, אם הייתי מבין את כל התשובות, הייתי עונה לכם. יש דברים שהם מעל ההבנה שלי. אתם אומרים שזה גן ילדים. לא צריך לענות, צריכים להיות מפוקסים שבועיים".

לשאלה, האם הוא נהנה לאמן בצורה כזאת, ענה גרשון: "20, 30 שנה אחורנית זה בטח לא להנות. ועד כמה וכמה אחורה, לגן ילדים, זה גם לא להנות."

הפועל ירושלים-בני השרון 81:95

ירושלים המשיכה את הכושר הטוב שבו הקבוצה נמצאת, כשניצחה ללא קושי את בני השרון במלחה. המשחק החל בפיגור עבור הירושלמים (18:4), אבל ריצה מדהימה של חבורת אדלשטיין פתחה פער של 25 נקודות עוד לפני המחצית. אדלשטיין יודע שהמשחק אינו מהווה הכנה ראויה לקראת הפלייאוף, אבל זה בטח עדיף על הפסד. הירושלמים יכולים להתעודד מהניצחון, אבל הפיגור הגדול בהתחלה אמור להדאיג אותם.

אצל בני השרון, טרנס רנצ'ר המשיך את ההתנהגות המבישה שלו, כשעשה מעין "שביתה איטלקית" לאורך המחצית הראשונה.

מהלך המשחק:
כהרגלה בשבועות האחרונים, הפועל ירושלים פתחה רע מאוד את המשחק, ונקלעה לפיגור 18:4 כבר אחרי 6 דקות. חנוכי, סיסה ופניני חגגו על האין הגנה של אדלשטיין, ועלו ליתרון גדול. סיסה קיבל מכה חזקה באגן, ונשכב פצוע ליד הספסל. הירושלמים ניצלו את זה וחגגו מתחת לסלים, הפער הצטמצם, 20:16 בסיום הרבע.

המהפך הושלם. ריצת 2:18 של הירושלמים נתנה להם את היתרון, 20:22, כשארז מרקוביץ' היה הגורם הבכיר במומנטום האדום. האדומים לא הפסיקו לרוץ, ובני השרון החלה להתפרק. הפער גדל ל-24:43, בריצה של 6:39. רנצ'ר המשיך את הברוגז שלו, וסיים את המחצית עם 0 נקודות, 4 איבודים ו-4 עבירות, כשהוא מחליף ללא הרף דברים עם ג'ינו הזועם. בסיום המחצית 30:57 לירושלים.

הרבע השלישי המשיך את אווירת הגארבג' טיים. פניני ניסה קצת אצל בני השרון, טפירו בלט אצל הירושלמים. אומנם בני השרון הצליחה לנצח את הרבע השלישי, בעיקר בזכות אוניקווה, אבל עדיין גמרה אותו בפיגור 26 נקודות.

ברבע הרביעי צעירי בני השרון ניסו להילחם על הכבוד שלהם וצמצמו את הפער, אבל ההפסד כבר היה בלתי נמנע. ג'ינו אמר בסיום ש""אני גאה ב-30 דקות של החבר'ה שנלחמו. יש לנו בעיות שאפשר לראות אותן מבחוץ, אני רוצה לשמור עליהן בבית".

מאיר טפירו אמר בסיום ש"אנחנו בתקופה טובה, משחקים יחד, וטוב שמנצחים. יש משמעות למשחק, כי אנחנו רוצים להעניק שמחבה לקהל שלנו ואנחנו עובדים על דברים כדי לשפר עמדות לקראת הפיינל פור".

קלעו לירושלים: מרקוביץ' 20, מייסון 16, סליי 10, קוז'יקרו 9, טפירו 9 (8 אסיסטים), ג'נקינס 8, נאור 6, לימונד 5, אוחנון 4, קנטור 4, זגורי 2, אוסטין 2. לבני השרון: אוניקווה 23, פניני 20, חנוכי 11, סיסה 6, קוחנסקי 6, רוקני 4, אסף 4, להט 3, מטלון 3, רנצ'ר 1.

עדכון ראשון: 22.5.06, 21:35
עדכון אחרון: 23.5.06, 07:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully