וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות הכדוריד תוכרע במשחק חמישי

19.5.2006 / 18:18

דב ישועה נפצע, סמולר הגיב לפרובוקציה והורחק, והפועל ראשל"צ ניצחה 31:36 את מכבי וכפתה משחק חמישי בסדרת הגמר, ביום ב'

הפועל ראשון לציון השיגה ביום שישי ניצחון 31:36 על מכבי במשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף, השוותה ל-2:2 וכפתה משחק חמישי ומכריע על תואר האליפות, ביום שני ב-20:10 באולמה של מכבי בדן נחום.

מכבי פתחה את המשחק ביתרון שני שערים, אבל אבישי סמולר היה אחראי למהפך לזכות הפועל. בשלב הזה פרק דב ישועה את הכתף ויצא, אבל פרובוקציה של רושקה ממכבי גרמה לסמולר להגיב באגרוף ולעזוב את המשחק בכרטיס אדום. המשחק התחמם, מכבי איבדה שחקנים בהרחקות לשתי דקות ונשארה עם 2 שחקני שדה כשהפועל רצה עד 11:17. במחצית 13:18 להפועל.

הפועל פתחה את המחצית השניה באותו הקצב, והגיע ליתרון שיא של 9 שערים, 16:25. אבל אז האדומים נרגעו, והמרכז השלישי של מכבי, אריאל רוזנטל, הריץ את הצהובים שטסו למתפרצות והורידו למינוס שלוש. אבל זה מעט מדי ומאוחר מדי למכבי, והפועל ירדה מנצחת 31:36.

הירבו לכבוש להפועל: ינוביצקי ומיימון 8 כ"א, סמולר 5 (ב-20 דקות עד שהורחק). למכבי: נאמן 6.

אבישי סמולר התייחס להרחקתו ואמר לספורט 5: "באתי לזרוק ובנפילה יצאה לי האצבע מהמקום. לא הבנתי מה קורה ואז רושקה בה אלי ובעט בי וקילל אותי באנגלית. הבאתי לו מכה לרגל שלא יבעט בי. ברור שלא צריך להחזיר אבל הייתי בשיא האדרנלין ופחדתי בגלל האצבע".

ווה זייקמן, מאמן הפועל: "היתה חוויה להחזיר את הקבוצה לסדרה מבחינה מנטלית. שידרתי את אותו קו, שהמטרה שלנו היא אליפות. קבעתי אימונים לשבת וראשון עוד אחרי ההפסד הקודם. מכבי פייבוריטית בתוצאות, אבל ביום שני ניקח אליפות".


מאמן מכבי, גלעד מאור: "אם דב ישועה היה נשאר במגרש מכבי ראשון היתה אלופה. בדיוק שהוא יצא נשארנו עם שני שחקנים על המגרש. אני לא בכיין, אבל קרה פה דבר שגורם לי להיות אופטימי. כרגע הפועל פייבוריטית ובגדול. אנחנו אנדרדוג מובהק. נצטרך להרים אותם אבל כבר עשינו את זה בעבר. חבל שזה צריך להיות מוכרע על פציעה של השחקן הכי טוב בכדוריד "השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully