וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי ת"א זה המועדון הגדול ביותר שאימנתי"

ניר איסקוב

19.5.2006 / 14:36

אלי כהן ערך שיחת היכרות עם שחקניו בקרית שלום, ונשמע נרגש. המאמן הנכנס מתכוון לצרף לפחות 4 זרים, טרם החליט לגבי דוארטה

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, עוזרו המיועד, ויקי פרץ, והבעלים לוני הרציקוביץ', ערכו היום (שישי) במתחם האימונים בקרית שלום, שיחת היכרות עם 35 שחקני הסגל המורחב של הקבוצה, הכולל שחקנים שחזרו מהשאלה דוגמת קובי מוסא ואסף כריספיס.

כל השחקנים מילאו שאלונים, נשקלו ועברו בדיקות רפואיות. אלי כהן היה מעוניין לראות את כלל השחקנים, למרות שברור כי חלק ניכר מהם לא ימשיכו בעונה הבאה. כעת יוצאים השחקנים לפגרה עד ה-20 ביוני, אז ייפתחו רשמית האימונים לקראת העונה הבאה. עד החזרה לאימונים יעבדו השחקנים על פי תוכנית אימונים אישית שהגישו להם כהן ופרץ.

כפי שכבר פורסם, המאמן החדש מתכוון לצרף לפחות 4 זרים חדשים, שישדרגו את הבסיס הישראלי של הקבוצה, וטרם החליט לגבי עתידו של ז'וזה דוארטה, המחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. מדובר בבלם, קשרים אחורי וקדמי וחלוץ. כהן מעדיף שוער ישראלי בין הקורות, אך אם לא יימצא כזה שיענה על דרישותיו, הוא יפנה לאופציית הזר.

"זו חוויה להיות שייך למועדון הגדול הזה, זה מרגש", אמר כהן בן ה-55 לוואלה! ספורט. "לי יש קצת שוני, אחרי הפסקה של שנה וכמה חודשים די טבעי שאני מתרגש. המועדון הגדול הרביעי שאני מאמן, והכי גדול מכולם".

מהשיחה היום נעדר ג'ובאני רוסו, שהמריא לחופשה פרטית בקרואטיה, וכן שלושת העוזבים למכבי נתניה, לירן שטראובר, אבי סטרול ואופיר חיים. האחרון עבר בדיקות רפואיות במהלך הלילה בבית החולים איכילוב בת"א, והוא חש טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully