וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אטלנטה ממשיכה להתקרב

19.5.2006 / 13:25

הברייבס רחוקים רק 3.5 משחקים מהמטס אחרי 1:9 על פלורידה. טקסס ניצחה את היאנקיז 2:6, קרי ווד חזר בשיקגו - והפסיד בבכורה

אטלנטה - פלורידה 1:9

הברייבס היו לפני שבועיים מרוחקים עשרה משחקים מהמטס, אבל ג'ף פרנקור והחברים לא מוכנים לוותר בקלות על ה-NL מזרח. פרנקור חבט לשני הומרים והכניס שלושה ריביז, ואטלנטה רשמה סוויפ בן ארבעה משחקים על המארלינס. סוף סוף ניצחון וגם הופעה טובה של 6.2 אינינגים ושמונה הכשות לחורחה סוסה, בניצחון ראשון העונה.


שיקגו קאבס - וושינגטון - 5:3

קרי ווד חזר אחרי פציעה ארוכה (ויש להניח שלא האחרונה בקריירה), ובאינינג הראשון נראה חד מאוד, עם שני סטרייקאאוטים. אבל באינינג הבא ווד הרשה הומרים לדמיאן ג'קסון ולראיין צימרמן, אחר כך גם לאלפונסו סוריאנו ולמרלון אנדרסון וחטף הפסד ראשון. רמון אורטיז זכה בניצחון, צ'אד קורדרו בשמירה.


סט. לואיס - ניו יורק מטס 3:6

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, ג'ייסון מארקי קצר ניצחון שני עם 7.2 אינינגים סולידיים, כשהוא מחפה על חיסרון של אלברט פוחולס, שזכה ליום חופש. דייויד אקסטיין רשם משחק של שלוש חבטות למנצחים, ג'ייסון איזרינגהאוזן סיפק את השמירה וקרלוס בלטראן נוחם מעט מההפסד עם הומר מספר 10. חוזה לימה רשם את ההפסד.


פיטסבורג - סינסינטי 9:8

הפייראטס כבר היו ביתרון 0:6 באינינג הראשון, אבל בעזרת הומרים של ג'ייסון לה רו ואוסטין קרנס, הרדס צימקו ל-7:6, וסינגל בן שתי ריצות של קן גריפי ג'וניור העלה אותם ליתרון באינינג השביעי. ניצחון למאט בלייל, שמירה ראשונה העונה לטוד קופי. ג'ייסון ביי עם הומר וארבע ריצות בפיטסבורג.


מילווקי - פילדלפיה 4:5

הברוורס לא נתנו לפילי גם במשחק הזה לצאת בשלום, כששוב ג'ף ג'נקינס היה האיש שחיסל את האורחים. ג'נקינס חבט לדאבל בן שתי ריצות באינינג שביעי שכלל ארבע ריצות, וגם מהפך מ-4:1 ל-4:5. מילווקי השלימה סוויפ על האורחים, שהחמיצו הזדמנות להתקרב למטס במזרח. ניצחון לג'סטין להר, שמירה לדרק טרנבאו, הפסד לראיין מדסון.

AL: טקסס יצאה בשוויון מהברונקס

יאנקיז - טקסס 6:2

ויסנטה פאדייה הגיש היטב לריינג'רס, החזיק את ההתמודדות מול ג'ארט רייט על 0:0 עד שבראד ווילקרסון חבט להומר באינינג השביעי ורשם שתיים מארבע ריצות של הריינג'רס באינינג. היאנקיז עוד גילחו את הפיגור ל-4:2, אבל הריינג'רס הגיבו שוב במעלה התשיעי. פאדייה רשם את הניצחון, עם 6.2 אינינגים ושישה חשמולים. ניו יורק דואבת מאוד את חסרון שחקני המפתח שלה. ההרכב היאנקי: דיימון, ג'יטר, ג'יאמבי, רודריגז, קאנו, ברני וויליאמס, מלקי קבררה, באבא קרוסבי וקלי סטינט. לא ממש המפציצים שהורגלו לראות בברונקס.


דטרויט - מינסוטה 3:5

אצל קני רוג'רס המצב דווקא שפיר. רוג'רס הגיש 5.2 אינינגים וקצר את הניצחון השביעי שלו העונה, והרביעי ברציפות. הוא הסתייע בהומרים של פלאסידו פולאנקו וברנדון אינג' ובשמירה ה-12 של טוד ג'ונס. הפסד לבראד ראדקה.


אוקלנד - סיאטל 3:6

האייז ממשיכים לתפוס תאוצה, עם 6.2 אינינגים טובים של קירק סאארלוס. בובי קרוסבי ופרנק תומאס חבטו לסינגלים בני שתי ריצות כל אחד. הפסד לג'ואל פיניירו, שמירה ליוסטון סטריט.


טמפה ביי - וייט סוקס 4:5

הדוויל רייז עבדו היטב בשירות הטייגרס, כשהפרידו מהם את הוייט סוקס, עם שבעה אינינגים של מארק הנדריקסון והומר בן שתי ריצות של דמיאן הולינס. טיילר ווקר מתחיל להתאושש מפתיחה מזעזעת עם שמירה שביעית העונה. חאבייר ואסקז הגיש שבעה, קטל ארבעה אבל הפסיד, ג'רמיין דיי חבט להומר.


איינג'לס - טורונטו 8:4

בתשעה אינינגים רשמו הבלו ג'ייז ארבע ריצות, בעשירי הכפילו את המאזן ויצאו עם עוד ניצחון מאנהיים. אצל המלאכים המצב בכי רע. הקבוצה לא נראית טוב וכרגע לא מזכירה קונטנדר לפלייאוף. רוי האלאדיי הגיש שבעה ויירט שבעה, אבל לא זכה בניצחון כשספג את כל ארבע הריצות. ארון היל חבט לדאבל של שני ריביז וראס אדאמס הוסיף שניים משלו בסינגל באינינג התשיעי, כדי להקנות לג'ייסון פרייזור את הניצחון. את ההפסד חטף פרנסיסקו רודריגז.

הלילה: אינטרליג

משחקי האינטרליג, בין קבוצות AL ל-NL, ייצאו הלילה לדרך, כשעיקרם במפגשים תוך מדינתיים. במוקד, כמובן, סדרת הסאבוויי בין הניו יורק מטס ליאנקיז. ג'רמי גונזאלס יעמוד על הגבעה במטס, רנדי ג'ונסון ביאנקיז (2:10).

בעוד מפגשים מעניינים תארח שיקגו וייט סוקס עם מארק בהרלי את גרג מדוקס והשיקגו קאבס. יוסטון עם רוי אוסוולט תפגוש את טקסס עם רובינסון טחדה. אוקלנד, מאחורי דני הארן, תארח את היריבה מהצד השני של המפרץ, סן פרנסיסקו עם נוח לאורי. השעה הראשית: 2:05.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully