וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם תותחן, תמיד תותחן

19.5.2006 / 20:05

תיירי הנרי חתם בארסנל עד 2010 ולא יעבור לברצלונה: "אני חושב עם הלב והלב אמר לי להישאר". לאפורטה: "הוא קודם כל בן אדם"

למרות שמועות של חודשים על מעבר לברצלונה, תיירי הנרי נשאר בארסנל. החלוץ הצרפתי הגיע לסיכום עם הנהלת התותחנים על הישארותו וחתם על חוזה עד 2010.

"המחשבה לעזוב עברה בראשי לרגע אחד, אבל אני חושב עם הלב והלב אמר לי להישאר", אמר הצרפתי במסיבת עיתונאים שנערכה ביום שישי בצהריים.

הנרי טוען כי דווקא ההפסד לברצלונה בגמר גרם לו להעדיף את הקבוצה הלונדונית על האימפריה מקטלוניה. "הקבוצה הראתה לי שאין לנו מה לפחד מברצלונה. זה הראה לי דבר אחד שרציתי לדעת, והוא כמה רחוק אפשר להגיע עם הקבוצה הזו".

"כל עוד יש לי כוח לרוץ, אני מקווה להמשיך במועדון". אמר החלוץ הצרפתי לאחר ההפסד 2:1 לברצלונה בגמר ליגת האלופות. "לא יכולתי להאמין למראה עיניי כשצפיתי באוהדים שלנו. הם כמו משפחה אחת גדולה". הנרי התייחס אז ליריבה, ברצלונה, שהביעה בו עניין: "אני אוהב אותם, אבל אנחנו הראינו שיש לנו לב. אני מקווה שנסגור את הפרטים על המשך דרכי במועדון בקרוב".

נשיא ברצלונה, חואן לאפורטה, בירך את הנרי על החלטתו: "ההחלטה שלו אומרת הרבה על הנרי כבן אדם. הוא יכול להוות דוגמא לכל שחקן כדורגל".

הנרי בן ה-28 הגיע ב-1999 לארסנל מיובנטוס. הוא הבקיע את שערו ה-200 במדי התותחנים בעונה האחרונה, מה שהפך אותו לשחקן שכבש את מספר השערים הגבוה ביותר בתולדות המועדון. בחודש שעבר זכה בפעם השלישית בתואר כדורגלן העונה באנגליה.

עדכון ראשון: יום שישי, 19.5.06, 11:24
עדכון אחרון: יום שישי, 19.5.06, 20:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully