וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה גונבת את האליפות מדאלאס?

19.5.2006 / 10:59

ג'ייסון טרי הורחק ממשחק 6 מול הספרס (4:30, ESPN), בגלל אגרוף למייקל פינלי. קיובן רותח: "יזכרו את הסדרה מסיבות לא נכונות"

אם הפלייאוף ב-NBA לא חם דיו, הנה משהו שמלבה אותו עוד יותר: הנהלת הליגה הודיעה לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) שג'ייסון טרי, הגארד של דאלאס, יושעה מהמשחק השישי עם סן אנטוניו. זאת לאחר שמצלמות הטלוויזיה תפסו אותו מכה באגרופו בחברו לשעבר לקבוצה, מייקל פינלי, במהלך משחק 5 (97:98 לספרס). האגרוף הונחת בקרב על כדור, 3.4 שניות לסיום, שהוביל לכדור ביניים.

השופטים לא שרקו לעבירה של טרי במהלך עצמו, אבל פינלי היה נסער, וסגן נשיא הליגה, סטו ג'קסון, אמר: "ברור לי שמשהו קרה כאן. נראה את זה מאוחר יותר". הוא אכן ראה - והליגה החליטה להשעות את טרי מהמשחק השישי, הלילה (בין שישי לשבת, 4:30, ESPN).

"אין פה שיקול דעת", אמר ג'קסון, "אם ניסית להכות מישהו, בין אם פגעת ובין אם לא, אתה מורחק ממשחק אחד. זה החוק". טרי, יצויין, הוא הקלע השני בטיבו בדאלאס אחרי דירק נוביצקי, והרחקה שלו היא מכה חמורה, תרתי משמע, למאבריקס

מי שלא אהב את ההחלטה הוא מארק קיובן, בעלי המאבריקס, שהגיב בחריפות בבלוג שלו: "זה לא צודק, ואמרתי את זה לליגה. ג'ייסון הגיב לבחור שגהר מעליו. אתה לא יכול לשלוח אגרוף כשגבך לשחקן. זה פשוט לא ייאמן. כשהכל ייסגר וייחתם, אנשים עלולים לדבר על הסדרה הזו מהסיבות הלא נכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully