וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: אולריך שולח מסר

יאיר בן עמי

19.5.2006 / 8:54

הרוכב הגרמני ניצח לראשונה בחייו קטע בג'ירו, כמצהיר שהוא מוכן לטור דה פראנס. ביולי הוא אמור להיות טוב יותר

במרוצי קטעים יש למועמדים לניצחון מספר אפשרויות לפתיחת פערים מכריעים. מבחינה זו, שווה מרוץ אישי נגד השעון לקטע הררי. ככל שהמסלול הררי יותר, ההכרעה יכולה להיות ברורה יותר. אם הקטע מסתיים בפסגה, ההכרעה יכולה להיות סופית. ככל שמרוץ אישי נגד השעון ארוך יותר, יכולים פערי היכולת האישית לקבוע הפרשים מכריעים יותר. בכל האפשרויות שהוזכרו, יכולים ההפרשים שייווצרו להכריע את המרוץ כולו.

אתמול היה בג'ירו מרוץ אישי, המוגדר כארוך. התוצאות שהושגו, ויצרו את הפערים בין המועמדים לניצחון, יחכו לניתוח בדרך לפסגה הבאה. הסיבה להמתנה כפולה. קודם כל משום הפערים הענקיים, במושגי חצי הדרך, שפתח איוואן באסו על שאר המועמדים לניצחון, לפחות טרם המרוץ, אך מעל לכל הביצוע המרשים של יאן אולריך, שלראשונה בקריירה ניצח בקטע בג'ירו.

מעבר לכניסתו להיכל התהילה של הרוכבים שרשמו ניצחון בקטע אחד לפחות בכל אחד משלושת הגראנד טורים, אולריך שלח מסר ברור על דרכו הבטוחה לשיא הכושר בטור דה פראנס. במשך כל 11 השנים של הקריירה המקצוענית שלו, מעולם לא הפגין אולריך כושר כה טוב במאי. זה עדיין לא כושר שמאפשר לו להתמודד בהרים עם המטפסים הטובים ביותר. מצד שני, צריך לקחת בחשבון כי את הזמן השני בטיבו אתמול קבע באסו, ועל פי ניסיון העבר, ביולי אולריך יהיה הרבה יותר טוב, בעיקר במרוצים נגד השעון. אם ימשיך בשיפור היומי, הוא עוד עשוי לעשות דברים נאים גם בקטעי ההרים בשבוע האחרון בג'ירו.

ההפרשים שנוצרו בראש הדירוג הכללי יאלצו כל רוכב הרוצה לסכן את באסו להתקיף ללא הרף כל יום מעתה ועד לסיום. דמיאנו קונאגו כבר אמר שזה מה שהוא יעשה עד מילאנו, אבל עם פיגור של יותר משבע דקות מהחולצה הוורודה, הוא יצטרך גם איזה קלקול קיבה של באסו כדי לסגור את הפער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully