וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חליבה אמור לחתום בשבוע הבא בהפועל ת"א

ניר איסקוב

18.5.2006 / 20:03

רוב תנאיו של מגן בית"ר ירושלים כבר סוכמו, והוא צפוי לחתום בוולפסון לשנתיים או שלוש. עו"ד סבי גרשון ייפגש עם הפועל ובית"ר

מגן בית"ר ירושלים, תומר חליבה, צפוי לחתום בשבוע הבא על חוזה בהפועל ת"א. רוב הפרטים בין הנהלת הפועל לפרקליטו של השחקן, עו"ד חן בוכניק, כבר סוכמו, וחליבה אמור לחתום על חוזה שנע בין שנתיים לשלוש.

הקשר הארגנטיני לוסיאנו דה ברונו, בו מתעניין המאמן יצחק שום, קיבל לידיו את החוזה המוצע לו, וימסור את תשובתו אולי עוד הערב. דה ברונו בן ה-29 שיחק בעונה החולפת בקבוצת טיו פדרל מארגטינה, והקשר אתו נוצר באמצעות סוכן השחקנים, שלמה שטרן. הפועל מנהלת מו"מ לצירוף בלם בן ארצו בשם חאבייר פאז (30), מקבוצת אולימפו מארגנטינה, שגם הוא מיוצג בידי שטרן.

בעקבות עזיבתו של ניר רחמין להכח עמידר ר"ג, תזדקק הפועל לשוער מחליף. אחת האפשרויות הוא השוער גליל בן שאנן, שכרטיסו שייך למועדון. שם נוסף שהועלה הוא שוער הפועל קרית שמונה בעונה החולפת, שגיא שטראוס.

בשבוע הבא תתקיים פגישה נוספת עם עו"ד סבי גרשון, אחיו ופרקליטו של שמעון גרשון, שייפגש גם עם נציגי בית"ר ירושלים. גם אופציית אירופה עדיין עומדת על הפרק מבחינת קפטן הפועל ת"א, ובשבוע הבא עשויות להיות התפתחויות בנושא. המו"מ לצירופו של סלים טועמה ממכבי פ"ת נמשך, כשגם מכבי חיפה נושאת ונותנת עם הלוזונים לגבי הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully