וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השייטים הישראלים לא מסתדרים עם האגמים

18.5.2006 / 18:24

11 שייטים משתתפים במשחקי השייט העולמיים באגם נוייסייבי באוסטריה, אבל אף אחד מהם לא מתקרב למדליה בתום שישה שיוטים

אחרי גל ההצלחות של השייטים הישראלים, במיוחד צמד ה-470 גידי קליגר ואודי גל בתחרויות שהתקיימו בים התיכון, נראה כי הנציגים בכחול-לבן מסתדרים פחות טוב כשמדובר בתחרויות באגמים, ברוחות חלשות יותר.

כל זה בא לידי ביטוי במשחקי השייט העולמיים, שנערכים השבוע באגם נוייסייבי באוסטריה. גם קליגר וגל, שניצחו בארבע תחרויות מפתיחת העונה, נמצאים רחוק מטווח המדליות בתום חמישה שיוטים בדגם ה-470. השניים סיימו היום (חמישי) את השיוטים במקומות 33 ו-29 והם מדורגים במקום ה-18 הכללי עם 59 נקודות, 40 פחות מלמובילים. אייל לוין וים אמיר מדורגים במקום ה-22 עם 68 נקודות. אצל הנשים, עדי גלבוע וורד בוסקילה מדורגות במקום ה-17 עם 46 נקודות (סיימו את שיוטי היום במקומות 5 ו-18).

גולשי הרוח הישראלים רשמו תוצאות מכובדות יותר, אבל גם הם רחוקים מהפודיום. בתום שישה שיוטים בדגם הניל פרייד, מדורג שחר צוברי במקום ה-11 הכללי, אחרי שהיום הוא ניצח בשיוט השישי. נמרוד משיח סיים את שיוטי היום במקומות 26 ו-13 והוא ירד למקום ה-13 הכללי. מי שמוביל בתחרות הוא ג'וליאן בונטמפ הצרפתי. אלופת העולם לשעבר לנשים, לי קורזיץ, מדורגת במקום ה-13 הכללי, אחרי שסיימה את שיוטי היום במקומות 3 ו-4. היא מקדימה את מעיין דוידוביץ', שמדורגת במקום ה-14.

התחרות באוסטריה תסתיים בעוד יומיים, כאשר נותרו ארבעה שיוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully