וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנן ללוני: מנה אותי כמנג'ר טכני

ניר איסקוב

18.5.2006 / 19:02

המאמן היוצא הציע לבעלים להשאיר אותו במכבי ת"א בתפקיד אחר, אך נדחה. ההסבר של ההולנדי: "רוב הקבוצות כבר החתימו מאמנים"

מאמן מכבי ת"א, טון קאנן, נפגש בימים האחרונים עם הבעלים לוני הרציקוביץ', והציע לו לשמש בתור המנג'ר הטכני של המועדון, תפקיד שאינו מאויש כיום.

הרציקוביץ' דחה את ההצעה של ההולנדי בנימוס, בטענה כי איוש המשרה אינו עומד על הפרק. קאנן, שידריך היום (חמישי) את מכבי בפעם האחרונה במשחק הרעים מול בוקה ג'וניורס, וידא בתחילה עם אלי דריקס, שלא תהיה כפילות בסמכויות בין התפקיד הפוטנציאלי למשרת המנכ"ל, אך דריקס השיב כי הוא עוסק בעיקר בעניינים הכספיים, ונתן לו את ברכת הדרך לפגישה עם הרציקוביץ'.

קאנן הסביר את הצעד לוואלה! ספורט: "אמרתי ללוני שאם הוא מעוניין, אני יכול לשמש כמנג'ר טכני, הודות לניסיוני הרב. התפקיד אמור היה לכלול עבודות סקאוטינג, שיפור מתקנים והבאת שיטות עבודה מחו"ל. מכבי היא עדיין אחד המועדונים המעניינים בישראל, ואני יודע שהרבה מועדונים בארץ כבר החתימו מאמנים.

"מכבי החליטה רק עכשיו לא להמשיך אתי, כך שלא הרבה מועדונים מעניינים נשארו בלי מאמנים. אני לא רוצה לאמן בכל מחיר, אלא בכזה שמעניין אותי ותהיה לי הרגשה טובה בו. יש לי שתי הצעות מחו"ל, אחת מהן מאוקראינה, שעדיין לא החלטתי לגביהן, וגם בני סכנין עדיין מתעניינת בי".

ויקי פרץ עדיין לא חתם במכבי כעוזר מאמן, אבל אמור לעשות כן בימים הקרובים. בימים האחרונים דן דריקס עם מנכ"ל בוקה ג'וניורס, מאוריסיו מאקרי, על שיתוף פעולה עתידי בין המועדונים, שבמסגרתו תוכל מכבי לצרף שחקנים מהמועדון הארגנטיני בעלות סבירה. המאמן החדש, אלי כהן, יחזה במשחק הרעים בין הקבוצות בבלומפילד, ואם יהיו שחקנים שיצודו את עינו, מכבי עשויה לפנות בנושא לבוקה.

במכבי מנסים למצוא תפקיד חלופי במועדון לגדי ברומר, ששימש העונה כעוזרם של ניר קלינגר וטון קאנן. בשבוע הבא ייפגש הרציקוביץ' עם עו"ד מורן מאירי, פרקליטו של אבי נמני, שחוזהו פג בקיץ. דריקס הביע ביטחון כי חרף הקשיים במו"מ עם משה מישאלוף, השחקן יישאר במכבי ת"א. אבי יחיאל קרוב לחתימה על חוזה לשלוש עונות במכבי. מכבי חיפה דחתה התעניינות מצד מכבי ת"א בתום אלמדון ובדקל קינן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully