וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת משמעת לשיינפלד בהפועל תל אביב?

שגיא ניר

18.5.2006 / 15:51

הבורר אישר לשאול אייזנברג את המהלך, ארגון השחקנים: "זה רעיון אווילי, לא ניתן לזה לקרות". אייזנברג: "הם קיבלו נוק אאוט"

יו"ר הפועל תל אביב, שאול אייזנברג, מתכוון לזמן בימים הקרובים את שחקן מכבי ראשון לציון, ישראל שיינפלד, על מנת לערוך לו ועדת משמעת על עבירות שביצע, לכאורה, בתקופה בה היה שחקן הפועל תל אביב.

אתמול (רביעי) ניתן פסק בוררות בתביעתו של שאול אייזנברג לקנוס את הקפטן שלו בעונה שעברה. הבורר קבע כי להפועל תל אביב הסמכות לערוך לשחקן ועדת משמעת בתוך 30 הימים הקרובים בהתאם לנהלים. "פניתי היום למנכ"ל הקבוצה והוריתי לו לזמן את ההרכב לועדת המשמעת של שיינפלד", אמר היום אייזנברג. "רצינו להיות יותר צדיקים מהאפיפיור ולעשות את זה אצל בורר ולא במסגרת הקבוצה, אבל ארגון השחקנים משך את זה שנה שלמה כדי להגיד שעברה שנה. הבורר תקע אותם". יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, חושב אחרת. "לאייזנברג יש רעיון אווילי לקיים עכשיו, שנה אחרי, ועדת משמעת לשחקן. אני חושב שזו בדיחה טובה, אבל לא ניתן לזה לקרות. נטען לחוסר סמכות של הבורר", אמר אלון.

עו"ד עדי ינקלביץ', המייצגת את אייזנברג, הסבירה: "מדובר בעבירות שנעשו בשנת 2005. בגלל בית הדין הקבוצה לא רצתה לעשות את ועדת המשמעת בעצמה אלא ללכת לבורר, כדי שזה יראה צודק. התביעה הוגשה על ידינו בדצמבר 2005, ומדובר בעבירות של השחקן מינואר 2005 כך שלא מדובר בהתיישנות".

השופטת הדס יהלום בבית הדין לעבודה בתל אביב, אישרה היום (חמישי) מספר הסכמות בין שאול אייזנברג והפועל תל אביב לארגון השחקנים, במסגרת התביעות הכספיות של ישראל שיינפלד ואילן ברקוביץ' נגד הקבוצה. בית המשפט קבע כי הפועל תל אביב תחויב לשלם לשחקניה לא יאוחר מיום ה-9 בכל חודש, לא תוכל לנכות שכר שלא בהתאם להוראות ותנפיק תלושי משכורת. עוד נקבע כי הקבוצה תהיה מחוייבת לשחרר שחקן בתום חוזהו, ללא תנאי, וכי על הקבוצה לכבד את זכות השחקנים לחברות בארגון שחקני הכדורסל, בהסתדרות ולפעול במסגרתם. השופטת יהלום קיבלה את בקשת ארגון השחקנים וקבעה שהתביעות הכספיות של שיינפלד וברקוביץ' יבוררו בבית הדין לעבודה ולא במוסד לבוררות של איגוד הכדורסל.

בכל הקשור לתביעה הקיבוצית שהגישו השחקנים דרך ההסתדרות, אמר אלון: "כל מה שביקשנו קיבלנו, אז אין טעם להמשיך בהליך התביעה הקיבוצית". לעו"ד ינקלביץ' יש הסבר אחר: "הם טענו שהפועל מתנכלת לשחקנים כי הם התאגדו, אבל זה לא מה שקרה. אם הם לא קיבלו כספים זה בגלל שלא מגיע להם או שמדובר בכספים שכבר שולמו. כל הסכסוך הוא סכסוך של שני שחקנים".

אייזנברג קובל על הצהרות הניצחון של אלון בתביעה מול האדומים, וקובע: "הם קיבלו נוק אאוט שעוד לא היה. הבורר קבע שהפועל תקיים ועדת משמעת תוך 30 יום בלי שחלה על זה התיישנות. הם טענו שזה סכסוך קיבוצי ובית הדין שלל זאת. נקבע שאם שיינפלד או ברקוביץ' רוצים לתבוע זו תביעה פרטנית. הם קיבלו את המפלה הכי קשה שיכולה להיות". אייזנברג מפנה אצבע מאשימה לעבר ניר אלון: "אתם עוד תגלו עם מי יש לכם עסק. הוא משקר. יש פסק דין נגד הפועל תל אביב בשבע השנים האחרונות? זו מסכת שקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully