וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מס הכנסה פשט על בתי קנבארו ואיברהימוביץ'

18.5.2006 / 14:53

הבעיות של המועדון לא נגמרות, ומשטרת המס הגיעה לחיפושים גם במשרדי המועדון. אוהדי מילאן הקימו אתר אינטרנט להשארת שבצ'נקו

הצרות ביובנטוס לא נגמרות. הבוקר (חמישי) הגיעו נציגים של רשויות המס למשרדי המועדון, במסגרת חקירה כלכלית שמנוהלת בנוגע לקבוצה. אנטוניו ג'ירארדו, אחד מחברי ההנהלה שהתפטרו לפני שבוע, נמצא תחת חקירה של מס ההכנסה בנוגע להעלמות מס ולדיווחים כוזבים בנוגע להעברות שחקנים.

מאוחר יותר היגעו חוקרי המס גם לבתיהם של שחקני הקבוצה, זלאטן איברהימוביץ' ופאביו קנבארו, וערכו חיפושים אחר מסמכים שונים.

אם לא די בבלאגן הזה, סוכנו של איברהימוביץ', מאיים כי הבעיות בהן מעורב המועדון עשויות להביא לעזיבת החלוץ השבדי. "זלאטן לעולם לא ירצה לעזוב את יובה", טען הסוכן, מינו ראיולה. "אבל אנחנו חייבים לראות את ההתפתחויות בקבוצה. דבר אחד ברור, כרגע אי אפשר לדון על הארכת חוזה וחתימה עליו. אני לא רוצה לעשות הערכות, וגם יש לי תחושה טובה, אבל אם יהיו להם בעיות, הם חייבים יהיו לתת לזלאטן ללכת".

אוהדי מילאן בקמפיין נגד עזיבת שבה

במילאן יש בעיות מסוג אחר. כשבוע לאחר שחלוץ הקבוצה, אנדריי שבצ'נקו, הודה כי יש סיכוי גדול שהוא יעבור לצ'לסי, פותחים אוהדי הקבוצה אתר אינטרנט מיוחד לכבודו, בתקווה לגרום לו לוותר על המעבר ולהישאר באיצטדיון ג'וזפה מיאצה (קישור לאתר שפתחו האוהדים - בתחתית העמוד).

שחקן העבר של הקבוצה וכיום חבר בצוות המקצועי שלה, לאונרדו, אמר אחרי משחק גמר ליגת האלופות: "הנרי או אטו? התשובה היא עדיין שבצ'נקו".

מי שבטוח ישחק ברוסונרי בעונה הבאה הוא ג'וזפה פבאלי. המגן השמאלי הותיק, ששיחק במשך 12 עונות בלאציו, בילה בעונה שעברה אצל היריבה העירונית, אינטר, ועתה סגר על מעבר למילאן בהערבה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully