וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמונטון עשתה את העבודה

רועי פרידמן

18.5.2006 / 13:47

האוילרס הדיחו את השארקס עם 0:2 ביתי, ולאחר פיגור בן שני משחקים בסדרה, עלו לגמר אזורי ראשון מזה 13 שנים

אדמונטון - סן חוזה 0:2 (אדמונטון ניצחה 2:4 בסדרה)

דוויין רולוסון עצר 24 עצירות בניצחון של אדמונטון מול יציעים מלאים במשחק מספר 6. האוילרס עלו לראשונה מאז 1992 לגמר המערב. בין 1983 ל-1992 הגיעו האוילרס לפיינל פור של ה-NHL שמונה פעמים, כשבשש הפעמים הראשונות הם עלו לגמר, וזכו בחמישה גביעי סטנלי. אגב, שלוש העולות האחרות לפיינל פור, קרוליינה, אנהיים ובפאלו, הגיעו יחדיו ארבע פעמים לגמר והפסידו בכולם.

לשארקס זו הפעם השנייה ברציפות שהם מודחים על ידי קבוצה מאלברטה בפליי אוף, אחרי שהפסידו ב-2004 בגמר המערב לקלגארי בששה משחקים. 8:21 לתוך השליש הראשון, מייקל פקה חטף את הדיסקית על הקו הכחול של סן חוזה מסקוט האנאן ולא התקשה להכניע את ווסה טוסקאלה.

בשליש השני היו עצירות מצויינות גם של טוסקאלה וגם של רולוסון. 11:37 בשליש השלישי, ערבובייה בפינה מאחורי קו השער של השארקס. ריאן סמית מחלץ את הדיסקית ומעביר לטוד הארווי. הארווי מסר את הדיסקית לשון הורקוף לפני השער והוא העלה ל-0:2. לשארקס עוד היו מספר הזדמנויות, של ג'ו ת'ורנטון וג'ונת'ן צ'יצ'ו, וכשהם הוציאו את טוסקאלה עבור שחקן התקפה, האוילרס החטיאו את השער הריק. טוסקאלה סיים עם 24 עצירות. האוילרס סיימו עם 0 מ-5 בפאוור פליי והשארקס 0 מ-8. גמר המערב יתחיל ביום שישי באנהיים, ובשבת יתחיל בקרוליינה גמר המזרח.

- רשימת השחקנים של הפילדלפיה פליירס, נראת היום כמו מסדר חולים. אחרי שאנטרו ניטימאקי נפצע באליפות העולם ברגלו, מסתבר שהוא צריך לעבור נתוח בכתפו. דני גותייה ובריאן סבאג' עברו ניתוח בכתף, וסאמי קפאנן עשוי להצטרף אליהם היום. בפילדלפיה מצפים שכולם יחזרו בזמן למחנה האימונים בקיץ לקראת העונה הבאה. מי שייעדר לקראת העונה הבאה הוא פטר פורסברג. פורסברג עבר ניתוח בקרסולים, שגרם לו לאי נוחות ברגליים, בעיקר ברגל ימין, מה שהשפיע בין היתר על המפשעה שלו. פורסברג שיחק רק 60 משחקים בעונה שעברה. התחזית כרגע היא שהוא ייעדר עד ינואר 2007.

- התנצלות מסן חוזה. לפני פתיחת משחק מספר חמש בסן חוזה, נגד אדמונטון, היו שריקות בוז צורמות בעת שירת ההמנון הקנדי. ראש עיריית סן חוזה, רון גונזאלס, התנצל על שריקות הבוז של הקומץ (מוכר מאיפשהו?). אוהדי האויילרס דווקא קיבלו בברכה את שירת ההמנון האמריקאי. שריקות בוז של אוהדים להמנונים, מסתבר, זה לא חדש במשחקים בצפון אמריקה בעיקר מאז המלחמה בעיראק.

אלא שהארוע המוזר ביותר הקשור לארוע ספורט, היה ב-1992, בוורלד סיריז, בין אטלנטה לטורונטו. במשחק מספר 2 באטלנטה, בעת העלת הדגלים, נתלה הדגל הקנדי – הפוך (המייפל ליף היה הפוך). במשחק מספר 3 בטורונטו הגיעו הרבה אוהדים קנדיים, עם דגל קנדה, כשבצידו שני חיצים ומעל המשפט this side up, (זה הצד שלמעלה).

מובילי פלייאוף

נקודות

פטריק אליאש (ניו ג'רסי) – 16
אריק סטאאל (קרולינה) – 15
פטריק מארלו (סן חוזה) – 14
ג'ייסון ספצה (אוטאווה) – 14
5 שחקנים עם 13 נקודות כל אחד

שערים

פטריק מארלו (סן חוזה) -9
ג'פרי לופול (אנהיים) - 7
פרננדו פיסאני (אדמונטון) – 7
מרטין האבלאט (אוטאווה) – 7
5 שחקנים עם 6 שערים

אסיסטים

פטריק אליאש (ניו ג'רסי) – 10
אריק סטאל (קרולינה) – 10
ג'יימי לנגנברונר (ניו ג'רסי) – 10
כריס פרוגנר (אדמונטון) – 10
4 שחקנים עם 9 אסיסטים.

ממוצע שערי חובה

איליה בריזגאלוב (אנהיים) – 0.87
קאם וורד (קרולינה) – 1.77
דוויין רולוסון (אדמונטון) 2.16
מיקה קיפרוסוף (קלגארי) – 2.24
מרטן ברודור (ניו ג'רסי) – 2.25
ריאן מילר (בפאלו) – 2.25

אחוזי עצירות

איליה בריזגאלוב (אנהיים) – 96.7
קאם וורד (קרולינה) – 93.0
קריסטובל הווה (מונטריאול) – 92.9
דוויין רולוסון (אדמונטון) – 92.5
מרטן ברודור (ניו ג'רסי) – 92.3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully