וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה בעקבות אנסומבו ולרואה

אסף שקד

18.5.2006 / 13:05

אנסומבו המריא לקונגו, ומגלה שאם בית"ר לא תרצה בו, יש אופציות אחרות: "חיפה מאוד רוצה בי". לרואה קיבל פניה מהירוקים

מזואה אנסומבו נפרד אתמול (רביעי) מבית"ר ירושלים ועדיין לא ידוע האם הפרידה היא זמנית רק לפגרה או פרידה סופית. לאחר שלואיס פרננדז חזר לצרפת, הגיע הקשר לבדו לשדה התעופה כבר בשעה 21:00 והמתין לטיסה שלו שהמריאה בחצות. השחקן, שהקדים את בואו לשדה התעופה, צפה בגמר ליגת האלופות. לפני ההמראה סיכם את העונה וסיפר על עתידו הלא ברור.

"הייתה לי עונה טובה מהבחינה האישית והרגשתי בבית"ר כמו בבית. אני חושב שהתקופה הכי קשה הייתה אחרי שג'ף טוטואנה עזב את הקבוצה, אבל דווקא אז, כשחשבתי שהמצב רוח שלי יירד, קיבלתי עוד יותר תמיכה מהחברים לקבוצה. אחרי שג'רום לרואה ופאבריס פרננדז הצטרפו לקבוצה הפכנו לחברים טובים, וכשנפרדתי מהם בתחילת השבוע קווינו יחד שנמשיך שלושתנו גם בעונה הבאה לשחק ביחד".

אנסומבו הסביר את האהבה שרכש לקהל הצהוב שחור. "כששיחקתי בעונה שעברה בהפועל חיפה, ראיתי כמה הקהל של בית"ר גדול ונותן אהבה לשחקנים שלו. אבל כשאתה חלק מהקבוצה, רק אז אתה מבין כמה הקהל הזה גדול. היו משחקים העונה שמאוד התרגשתי מהם, הקהל נתן לנו דחיפה והראה לנו כמה הוא אוהב אותנו. הגעתי מקבוצה בקונגו שמביאה במשחקים גדולים 70-80 אלף אוהדים, אבל בבית"ר זה משהו מיוחד. בשנה האחרונה רכשתי הרבה חברים בירושלים, ואני בטוח שאשמור איתם על קשר".

על המשך דרכו אמר: "אני מאוד רוצה לשחק בבית"ר ירושלים בעונה הבאה, אבל כל עוד אין מאמן הבנתי שלא תתקבל החלטה לגביי. אני טס עכשיו לבלגיה לעשרה ימים, ואז נוסע לשבועיים וחצי לקונגו. הסוכן שלי, רונן קצב, אמר לי שיעדכן אותי בכל מה שקורה, ואני מקווה לדעת בשבועות הקרובים מה קורה איתי. אני רוצה לשחק כדורגל ולא רוצה להמתין יותר מדי".

אנסומבו חשף על התעניינות של קבוצה בליגת העל בו: "מכבי חיפה מאוד רוצה בי והבנתי שיש עוד קבוצות בליגת העל שרוצות אותי, אבל אחכה כמה ימים לראות מי יהיה המאמן של בית"ר, ואם הוא לא ירצה אותי, אחליט היכן אשחק".

בבית"ר ירושלים טרם קיבלו כאמור החלטה לגבי השחקן. בשבוע שעבר נפגש הסוכן רונן קצב עם ולאדימיר שקלאר, שמסר לו כי החלטה לגבי השחקן תתקבל רק לאחר שימונה מאמן חדש.


חיפה מחזירה מלחמה (יצחק גולדשטיין, כלבו)

מאמן מכבי חיפה, [[רוני לוי]], פנה בימים האחרונים באמצעות איש קשר ירושלמי אל ג'רום לרואה ובדק את האפשרות לצרפו בעונה הבאה לשורות האלופה.

השחקן עצמו העביר לראשי מכבי חיפה מסר שלפיו הוא מעונין עקרונית לעזוב את בית"ר ולהצטרף לקבוצה, על מנת לנסות להעפיל עימה לליגת האלופות. "ביקשתי מחבר בירושלים לברר מה מעמדו של לרואה לקראת העונה הבאה", אישר לוי, "אני מעריך את היכולת של השחקן ומקווה שנוכל לעמוד בסכומים שבהם מדובר".

על פי החוזה שנחתם בין לרואה לבית"ר יש לשני הצדדים אופציה לעונה הבאה, כלומר גם השחקן וגם הקבוצה יכולים להכריז על פרידה חד צדדית. עם זאת, נראה שהסכומים שבהם מדובר אכן יקשו על רצונו של לוי לראות את לרואה בתור מחליפו של עידן טל.

בפגישה שקיים השבוע לוי עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הוא התעניין באפשרות לצרף את לרואה ובעלויות הכרוכות בכך והבין שמדובר בשכר הנאמד במיליון דולר לעונה.

עם זאת, עזיבתם של טל לבולטון ושל מיכאל זנדברג לבית"ר יפנו סכום של כארבעה מיליון דולר ברוטו בתקציב הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully