וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן וואלאס: "דיברנו יותר מדי"

18.5.2006 / 11:34

בדטרויט מודאגים אחרי הפסד נוסף לקליבלנד, שקירב אותם כדי מרחק הפסד מהדחה. לברון מנסה לשמור על מתח: "אסור לנו להרגיש בנוח"

בארה"ב מתקשים להאמין. דטרויט פיסטונס, זו שקרעה את הליגה בעונה הסדירה, ולעתים נראה היה שעשויה לשבור את שיא הניצחונות של שיקגו, נמצאת מרחק הפסד אחד מהדחה כבר בחצי גמר המזרח.

הלילה הפסידו הפיסטונס בביתם 86:84 לקליבלנד, ואחרי שכבר הוליכו 0:2 בסדרה, נפלו לפיגור של 3:2. הפסד של דטרויט במשחק הבא, שייערך בקליבלנד, יסגור את הגולל על העונה שלהם.

"דיברנו מספיק, אולי יותר מדי", אמר סנטר דטרויט, בן וואלאס, שהחטיא את כל 7 זריקות העונשין שהיו לו במשחק, כולל שתיים 40 שניות לסיום.

"הלילה שיחקנו בצורה מאוד לחוצה, וזה לא מתאים לנו", הוסיף טיישון פרינס.

רכז הקבוצה, צ'ונסי בילאפס, היה אופטימי: "אני לא מודאג בגלל שאני יודע למה אנחנו מסוגלים. בכל מקרה, אסור לנו לחשוב על משחק מספר 7 כי אם נעשה את זה לא נגיע אליו".

בצד השני היו מאופקים. "אסור לנו להרגיש יותר מדי בנוח אחרי הניצחון הזה. אנחנו חייבים להישאר ממוקדים", אמר לברון ג'יימס הנפלא, ששוב נהנה ממשחק גדול עם 32 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, "כולנו אנשים בוגרים, וזה בסך הכל כדורסל. לא מדובר בחיים ומוות. זה לא שהם הזאב הגדול והרע, ואנחנו שלושת החזרזירים. כולנו קושרים את הנעליים באותה מורה".

מאמן הקאבס, מייק בראון, שיבח את שחקניו: "נהדר לראות איך השחקנים עומדים בלחץ. בשום רגע לאורך הרבע הרביעי הם לא נשברו או קרסו. כל משחק הוא חוויה לימודית חדשה עבורינו". בראון ציין שהסידרה מול וושינגטון בסיבוב הקודם לימדה את שחקניו להתמודד עם הלחץ והוסיף: "חטפנו בעיטה בתחת במשחק הראשון מול דטרויט, אבל למדנו מזה והתקדמנו הלאה. הבנו באיזו רמה אנחנו צריכים לשחק".

דיימון ג'ונס, כהרגלו, לא שמר על ערשת צנועה: "כולם הספידו אותנו, אבל התחלנו לצבור ביטחון כבר במהלך המשחק השני של הסידרה, ומאז המשכנו את היכולת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully