וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למתיאוס אין תעודה לאמן פה"

18.5.2006 / 19:36

על פי התקנות החדשות של פיפ"א, החל מהשנה כל מאמן מחויב לערוך קורס מקצועי. נתניה מתעניינת במיכאליק, מכנס הסכים לשמש כסקאוט

מה שטוב לברזיל ולהונגריה לא מספיק לארגון המאמנים הישראלי. בדיקה שערך לאחרונה הארגון העלה חשדות לפיהן המאמן הגרמני, לותר מתיאוס, אשר מועמד להדריך בעונה הקרובה את מכבי נתניה, לא מחזיק בתעודת מאמן מוסמכת ולכן הוא לא רשאי בליגת העל.

על פי התקנות החדשות של אופ"א, שייכנסו החל מהשנה לתוקפן, מחויב כל מאמן בישראל לעבור קורס מקצועי נוסף לזה שהכשיר אותו למאמן. מאמן שלא יחזיק בתעודה זו, לא יוכל לאמן בעונה הבאה באירופה. העונה עוברים מאמני ליגת העל את ההסמכה המתקיימת במכון וינגייט.

בארגון המאמנים טוענים, כי מתיאוס אימן בנבחרת הונגריה משום שהתקנות המחייבות בהחזקת תעודת מאמן "פרו" עדיין לא נכנסו לתוקפן. מתיאוס התפטר לפני כחודשיים מאתלטיקו פראנאנסה הברזיאלית אותה אימן.

מתיאוס בן ה-45 אמור להגיע ארצה ביום ראשון על מנת לסייר במתקנים. כרגע לא ברור האם יוכל לאמן במכבי נתניה.

יו"ר ארגון המאמנים, אמנון רז: "החשדות התבררו מתוך היכרות שלי עם מתיאוס ואני סבור שאין לו תעודת מאמן מתאימה משום שהוא לא ערך קורס מקצועי שיכשיר אותו לכך. כפי שטון קאנן ערך השתלמות בקלן שבגרמניה, ולואיס פרננדס עבר השתלמות כזאת בבית הספר למאמנים קליאופונטן בצרפת, מתיאוס היה צריך לעבור השתלמות דומה. אנחנו מחכים לאישור סופי של ההתאחדות ההונגרית אבל למיטב ידיעתי, מתיאוס לא יוכל לאמן כאן".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully