וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיכויים אפסיים שגרנט יאמן"

אסף שקד

18.5.2006 / 12:32

גורם בכיר בבית"ר מעריך שמאמן הנבחרת היוצא לא יאמן בבירה בעונה הבאה: "אנחנו לא יכולים להתעלם מתגובות הקהל. נביא מאמן זר"

אברהם גרנט, שבמהלך השבוע האחרון ניהל שיחות עם ארקדי גאידמק לגבי האפשרות שימונה למאמן בית"ר בעונה הבאה, התרחק מאוד מהמשרה הנכספת. הלחצים האדירים שהפעילו אלפי האוהדים דרך אתרי האינטרנט ובשיחות טלפון לאנשי הקבוצה גרמו לכך שראשי הקבוצה החליטו לסגת מההחלטה להחתימו.

גורם בכיר מאוד בקבוצה הסביר היום לוואלה! ספורט את מצב העניינים עם גרנט: "הסיכויים שגרנט יחתום בבית"ר ירושלים הם קלושים ואפשר אפילו לומר אפסיים. בשבוע האחרון קיבלנו טלפונים רבים מאוהדים שלחצו עלינו לא להחתימו. בנוסף לזאת ראינו את התגובות באתר האוהדים הגדול של הקבוצה, שבו הביאו האוהדים את התנגדותם הנחרצת למינויו של גרנט וזה אחד השיקולים שלא להחתימו. כמו שכבר אמרנו במשך כל השבוע, המטרה של בית"ר היא להחתים מאמן זר בעל שם, ואנו ממשיכים לקבל הצעות ולבחון אותן. נכון לעכשיו אין לנו כוונה לפרסם את שמות המאמנים הזרים אך אני מאמין שכבר בשבוע הבא ימונה מאמן לבית"ר ירושלים".

החלוץ ליאור אסולין, שסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים ויצא לפני כשבועיים להתרשמות בקבוצת הפאר הצרפתית מארסיי, קרוב לסיכום ל-3 העונות הקרובות בקבוצה. המו"מ לגבי הישארותו בבית"ר טרם נפתח, ובניגוד לפרסומים על סיכום - הדבר טרם נעשה.

שחקני בית"ר ואנשי המועדון יחגגו היום בערב את חתונת בתו של יו"ר הקבוצה, ולאדימיר שקלאר.

בית"ר בעקבות אייאקס (יניב בן חקון "הארץ")

בבית"ר ירושלים חושבים על העתיד ובגדול. ראשי המועדון הגיעו לפני מספר ימים לסיכום עם מנכ"ל חוות הנוער הציונית, פיני כהן, על הקמת פנימיית כדורגל לילדים מחוננים.

המועדון כבר החל במערך סקואטינג בכל הארץ, בסיומו תוקם קבוצה של כשלושים ילדים בגילאי 15 עד 17 אשר יהוו את הטופ מבחינת יכולות מקצועיות. במהלך הקיץ הקרוב תקיים הקבוצה מבחנים פתוחים כדי לנסות ולהשלים את בניית הסגל המתגבש.

הקבוצה לא תורכב רק מנערים מקומיים, במהלך החודשים האחרונים עקב הסקאוטר דודו דהאן, שגם יעמוד בראש הפרויקט, אחר כישרונות ברחבי העולם ולמבחנים שיתקיימו בחודש יוני יוזמנו גם כדורגלנים מגאנה, ברזיל, ארגנטינה וצרפת. ידוע כבר כי אחד מאלה שישתלבו בקבוצת המחוננים משתייך לסגל נבחרת הנוער של ברזיל.

במתחם חוות הנוער כבר ניתן למועדון בניין מגורים, שיעבור שיפוץ כבר בחודש הקרוב ומיד עם פתיחת הפנימייה הוא יאכלס את שלושים המובחרים. הכדורגלנים הצעירים ילמדו בפנימייה ובין השאר יעברו שם שיעורים בצרפתית ואנגלית, על מנת להקל את השתלבותם של הנערים הזרים וכדי לעזור לגיבוש.

30 הנערים ישתלבו בקבוצות של מחלקת הנוער של בית"ר על פי הגילאים אולם בשאר שעות היום הם יקיימו תיגבור אימונים יחד עם מאמן כושר פרטי. כמו כן לרשותם יעמוד מערך רפואי צמוד ואף מורים פרטיים.

בשיחות שקיים אתמול [[ארקדי גאידמק]] עם מקורביו ציין הבעלים כי הוא מרוצה מאוד מתפקודו המקצועי של היו"ר ולדימיר שקלאר וכי הוא בטוח ששקלאר ימשיך לעבוד לצדו עוד הרבה שנים.

היו"ר העביר אתמול לגאידמק פירוט מלא על חמישה מועמדים לאימון הקבוצה. אחד מהשמות הוא אמנם אברהם גרנט, אך ככל הנראה ילכו בקבוצה על מאמן זר. הכוונה להחליט על מאמן עד יום ראשון הקרוב.

לואיס פרננדז מתקרב לסנט אטיין

בעניין אחר, לואיס פרננדז מתקרב לאימון סנט אטיין. העיתונות הצרפתית מדווחת שהעובדה שמאמנה של סנט אטיין בעונה החולפת, אלי באופ, חתם בטולוז לקראת העונה הבאה, מקרבת יותר את פרננדז לאימון הקבוצה, שכבר נמצא במגעים עם ראשי הקבוצה.

בכל מקרה הנהלת סנט אטיין צפויה להודיע על מאמנה הבא ביומיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully