וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו תפס את הגביע באזניים

עוזי דן

18.5.2006 / 8:21

החלוץ הקמרוני הוא השחקן הטוב בעולם שלא יהיה במונדיאל. מהסיבה הזו, היה לו ברור שבלי תואר הוא לא יוצא מפאריס

1. המקטרגים יגידו שברצלונה לא יכולה לעבור קבוצה אנגלית עם 11 שחקנים, כך הרי גם היה נגד צ'לסי. הם יהיו אנגלים, או מרי נפש. בכמה דקות של גאונות הראתה ברצלונה למה כולם אוהבים לאהוב אותה, למה היא ראויה להערצה ולמה רונאלדיניו יכול לישון על המגרש דקות לא מעטות, ובכל זאת אין ספק שהוא הגדול ביותר כרגע.

כואב הלב על ארסנל. ההרחקה של יינס להמן הרסה לארסן ואנגר את תכנית המשחק. היא הרסה לו שתי ציפורים יחד. גם שומר החותם יוצא, גם המערך משתבש לגמרי, חובה להכניס שוער ורובר פירס יצא והשאיר חור בצד ימין של מרכז השדה.

אלמונייה, שבקריירה שלו יש יותר קבוצות ממשחקים באירופה, ואפילו לא חצי מהדקות של השער הנקי של להמן, דווקא היה בסדר. אבל יש גבול למה שהוא יכול לעשות מול הקבוצה הכי טובה באירופה, כשהחבר'ה שלו מינוס בן אדם.

2. 21 שחקנים ששיחקו אתמול ילבשו מדים לאומיים ויהיו במונדיאל בעוד שלושה שבועות. גם מי שהתאכזב, שהפסיד, שהורחק, שהחמיץ, ורבים ששמחו, שניצחו, שחגגו, אבל דווקא לא השניים שכבשו לאלופת אירופה הטרייה. סמואל אטו יכול להאשים רק את עצמו. ג'וליאנו בלטי יכול לבוא בטענות לקרלוס אלברטו פריירה.

כתבים ופרשנים מכל העולם התווכחו שעות על כל נושא כדורגל אפשרי לפני הגמר. על דבר אחד לא היה ויכוח. מי השחקן הכי טוב שלא יהיה בגרמניה. סמואל אטו. לפני כמה ימים אטו סיפר בראיון עד כמה הוא רוצה את גביע האלופות. איך ג'רמי, חברו לנבחרת קמרון, מקניט אותו כל הזמן: "לי יש שני גביעים עם ריאל, לך אין אף אחד".

אולי בגלל העובדה שאת המונדיאל הוא יראה בבית, היה אטו השחקן שהכי רצה לתפוס באוזניים הגדולות של הגביע. בסופו של דבר, יחד עם שני החילופים הסופר מוצלחים של רייקארד (בלטי ולארסון), ובלי להוריד מיליגרם מערכו של רונאלדיניו, אטו היה לא רק האיש שהכי רצה במגרש, אלא גם זה שעשה את המהפך.

3. לא הגשם שהתחיל לרדת עם שער הניצחון של בלטי, לא המאבטחים הצרפתיים שהיו אמורים למנוע הכנסת אבוקות, בטח לא פיגור 0:1, או קבוצה אנגלית, היו יכולים לעצור את אוהדי בארסה אתמול. אלה לא 97 אלף הסוסיוס השקטים של הקאמפ נואו, אלא הגרעין הקשה של 20 ומשהו אלף איש שלא נחו לרגע. הם נתנו תצוגת עידוד מרגשת, גם כשהכל נראה רע, וחמש הדקות של המהפך פשוט הוציאו אותם מגדרם. גם עיתונאים עם חולצות כחול-בורדו בכו בסיום בלי בושה. 14 שנה הם חיכו להגיד את זה שוב: ברצלונה אלופת אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully