וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן אלעד: "המטרה - להיות מועדון של ווינרים"

ניר איסקוב

17.5.2006 / 18:19

הפועל פ"ת קיימה מסיבת עיתונאים וחשפה חלק מתכניותיה לשנה הקרובה. רפי כהן יהיה שוער ראשון. ניראון חוזר כעוזרו של לחמן

הפועל פ"ת ערכה היום מסיבת עיתונאים בה הציגה את רוב שחקני הסגל שלה לעונה הבאה.

בארוע הוצגו שחקני הרכש אחמד קסום ומהראן אבו ריא מבני סכנין, שחתמו ל-5 עונות. שלושת שחקני הבית יניב לוזון, אלי אבארבנל, ועמרי קנדה ששבו "מגלות בשדות זרים" חתמו ל-3 שנים. כמו כן הוצג בלם הרכש לזו דובה מחוף השנהב, ששיחק אשתקד בלוקרן הבלגית. לקבוצה יעלו ארבעה שחקני נוער; השוער שניר דורי, המגן/קשר שגיב כהן, המגן אורי אברהם, והחלוץ יוסוף במבה שיתפוס משבצת של זר.

במסייבת העיתונאים לא נכח מנור חסן, שסיים חוזה ועתידו בקבוצה לא ברור. גיא שמיר וזאב חיימוביץ' נעדרו מכיוון שהם נמצאים בחו"ל.

דני ניראון ישמש כעוזרו של אייל לחמן, שהוצג היום רשמית כמאמן הקבוצה. מאמן הכושר יהיה רני גולדינג, שעבד עם יצחק שום באלניה ולדיקאווקז, והוא יחליף את מאירי סיני.

פ"ת החליטה לשחרר את כל חמשת הזרים שלה. אייל לחמן הודיע כי בעונה הבאה ישמש רפי כהן, שחתם לשנתיים, כשוער הראשון.

המנכ"ל אבי סמובסקי סיים את תפקידו, ובמקומו מונה יוסי צייג, שחקן עבר בקבוצת הכדוריד של המועדון. כמו כן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הוצג איש העסקים ציון דלל, בעלי חברת "המבחן של המדינה", כשותפו לניהול של רונן אלעד. דלל יהיה אמון על המיתוג, השיווק והפירסום של הקבוצה, וכמו כן על הקשר עם הקהילה.

רונן אלעד, שימריא מחר בחזרה לבוסטון, אמר בארוע: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה עם שינוי בקונספט כבר מגילאים צעירים במועדון. זה יהיה מהלך ארוך וקשה שאת סופו כל כך הרבה אנשים חפצים לראות. אנחנו רואים לנכון להחזיר הביתה אוהדים שנעלמו, אנחנו זוכרים משחקי חוץ בעבר בהם ליוו את הקבוצה אלפי אוהדים. אנחנו בתהליך של בניית קבוצה צעירה וצריך בשבילו הרבה סבלנות ואמונה. בשנים האחרונות כינו אותנו 'סימפטיים', 'נאיביים'. המטרה שלנו היא להיות מועדון של מקצוענים ווינרים, זה השינוי המשמעותי שאנחנו רוצים לראות. גם אם נפסיד נעשה את זה כמו גברים. לחמן הוא האיש שיוביל את המועדון בשנים הקרובות". אלעד שוב סירב להתייחס לסיבות שהביאו להפסקת ההתקשרות עם ניר לוין.

אייל לחמן אמר: "לפני 21 שנה התחלתי את קריירת האימון שלי במגרש אבארבנל בפתח תקוה. אני זוכר את אדורם קייסי בן 12 ואת אלי אבארבנל בן 9. אני רוצה להודות לרונן אלעד שהאמין בי, ואיפשר לי לשוב לכור מחצבתי. עשרות אלפים מצפים שהפועל פ"ת תחזור להיות מה שהיא הייתה, הקבוצה הכי מרגשת בכדורגל הישראלי. תהיה עדיפות לשחקני הבית, ונשתדל להחזיר את כולם הביתה. ננסה לשחק כדורגל מודרני ומהיר".

משה בוקר מ"הארץ" מוסיף כי מאיר שמיר, הספונסר הראשי של הפועל פתח תקוה, מתכוון לסייע לקבוצה עם תמיכה של 2.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully