וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הג'ודו סיימה את מחנה האימונים

17.5.2006 / 16:43

הנבחרת סיימה מחנה של 3 ימים לקראת אליפות אירופה בפינלנד, ובערב תצפה יחד בגמר ליגת האלופות. קואז: "השגנו את המטרות"

נבחרת ישראל בג'ודו סיימה היום (יום ד') מחנה אימונים בוינגייט לקראת אליפות אירופה שתיערך בפינלנד בסוף השבוע הבא. מחנה האימונים שהחל ביום ב' נמשך 3 ימים.

8 ג'ודוקאים ייצגו את ישראל באליפות אירופה: אריק זאבי(עד 100 ק"ג), המדליסט האולימפי וסגן אלוף אירופה 2005 , יואל רזבוזוב(עד 73 ק"ג), סגן אלוף אירופה בשנים 2004 ו- 2005 , גל יקותיאל (עד 60 ק"ג), שזכה השנה במדליות בטורנירים של המבורג ורוטרדם, צביקה שפרן(עד 66 ק"ג), אבישר שיינמן(עד 81 ק"ג), אלון ששון(עד 90 ק"ג), והבנות: אליס שלזינגר(עד 63 ק"ג), שזכתה במדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 20 , וסיוון מזרחי(עד 48 ק"ג).

אלון ששון (עד 90 ק"ג) שהחלים מחתך בידו, ואבישר שיינמן (עד 81 ק"ג) שהחלים מפציעה בברך כשירים ועל פי החלטת הצוות המקצועי של איגוד הג'ודו ישתתפו באליפות אירופה.

6 הבוגרים( נבחרת הבנים) שישתתפו באליפות אירופה בפינלנד צפויים להשתתף גם בטורניר 8 הגדולות בבלגרד (27-28.10) ולהיאבק על אליפות אירופה הקבוצתית. מלבד אליפות אירופה תשתתף נבחרת הבוגרים גם באליפות העולם לקבוצות שתיערך ב- 16-17.9 בפאריס.

הנבחרת תתארח היום בערב (רביעי) במושב משמרת בביתו של רוברט וולף, מנהל הנבחרת לערב גיבוש, ויצפו במשותף בגמר ליגת האלופות על גבי מסך ענק. המפגש הפך למסורת בשנים האחרונות ונערך מידי שנה בסיום מחנה האימונים ולפני היציאה לאליפות אירופה.

שוקי קואז, מאמן הבוגרים סיכם את מחנה האימונים: "המחנה היה טוב והשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו. אני שמח שגם אבישר ואלון שהוכיחו את עצמם במחנה האימונים מצטרפים לסגל, החבר'ה נמצאים בכושר טוב. יש לנו אימון נוסף ביום א', המטרה כרגע להוריד את העומס ולבצע תרגילי התאוששות, על מנת להביא כל אחד מחברי הנבחרת לשיא ביום התחרויות שלו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully