וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוג'י על פרשת השחיתות: "עשיתי זאת למען הקבוצה"

17.5.2006 / 12:56

הנהלת יובנטוס תתכנס לישיבת חירום ב-19 למאי. שני מנהלים חדשים הצטרפו. יו"ר חירום להתאחדות האיטלקית. מנצ'יני ימשיך באינטר

בעקבות פרשת השחיתויות בכדורגל האיטלקי, והתפטרותו של לוצ'יאנו מוג'י, מנהלה הטכני של יובנטוס ואחד האנשים החזקים במועדון, החליטה הנהלת הקבוצה לכנס ישיבת חירום ב-19 למאי.

קרלו סנטאלבנו, ממנהלי חברת איפיל, המקורב למשפחת אניילי, צורף להנהלה ויחזיק בסמכויות נרחבות. מי שצפוי להחליף את מוג'י הוא פרנקו באלדיני, שבעבר עשה תפקיד דומה ברומא.

בישיבה שתכונס יוצג מצבה של הקבוצה, ותוכניות החירום לתקופה הקרובה. ביובנטוס מתכוננים לעונש שצפוי לה בעקבות פרשת השופטים בה היה מעורב מוג'י, כשייתכן כי הקבוצה תורד לליגה השנייה. מוג'י, שחשוד כי פעל לשיבוץ של שופטים מסויימים במשחקי יובה, אמר אתמול (שלישי) בראיון לעיתונות האיטלקית: "נכון, הכדורגל האיטלקי חולה, אבל הוא היה ככה כשהגעתי. מה שעשיתי, עשיתי למען הקבוצה. למילאן יש את הכוח של הטלוייזיה (ברלוסקוני מחזיק ברשת טלוויזיה), לנו אין".

במקביל, מונה להתאחדות האיטלקית יו"ר חירום, גידו רוסי, כדי שזה ינקה את האורוות ויבריא את הענף מכל השחיתויות שרודפות אותו בשנים האחרונות.

מנצ'יני ממשיך באינטר

נשיא אינטר, מאסימו מוראטי, אישר שמאמן הקבוצה רוברטו מנצ'יני ימשיך עונה נוספת בקבוצה. "הוא ממשיך, אבל בשנה הבאה הוא יצטרך להצליח יותר", אמר מוראטי.

מי שיצורף לקבוצה הוא קשר רומא, אוליבייה דאקור, שאתמול אישר סופית את המעבר.

* פיורנטינה, שסיימה במקום הרביעי ותשחק במוקדמות ליגת האלופות, השלימה את רכישתו של השוער הצרפתי סבסטיאן פריי. פריי הגיע לפני שנה ל"ויולה" מפארמה, עם אופציה לרכישה, וכעת מימשה אותה הקבוצה מפירנצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully