וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטו חתם בנתניה לשנתיים

רומן רוזנבלט

17.5.2006 / 17:00

החלוץ הרומני של בני סכנין מצטרף לרכש המאסיבי שעשתה הקבוצה: "אני מאושר". חברי המועצה עדיין מנסים לטרפד את עיסקת יאמר

מכבי נתניה ממשיכה להזיז עניינים לקראת העונה הבאה. לאחר שסיכמו עם אבישי ז'אנו, לירן שטראובר ואופיר חיים, סיכם גם החלוץ הרומני, אדריאן פיטו לשנתיים בקבוצה. בנתניה חיזרו במשך השבוע האחרון אחרי השחקן שהגיע העונה לסכנין, ולאחר דין ודברים נחתמה העיסקה עם סכנין וסוכנו של השחקן, ניר מנחם.

הערב אמר פיטו: "אני מאושר מאוד להגיע לנתניה, היו לי עוד מספר הצעות בליגת העל. החלטית להגיע בסופו של דבר לנתניה, הרבה בזכותו של אייל ברקוביץ'. אני כבר מחכה להתחיל לשחק". בקשר התעניינו בין היתר מכבי תל אביב והפועל פ"ת.

בנתניה סיכמו גם על השאלתו לעונה נוספת של גולן חרמון מבית"ר ירושלים, ובתקופה הקרובה העיסקה תיחתם רשמית. אלירן דנין, בו מתעניינת הקבוצה, צפוי להמשיך עונה נוספת בבית"ר.

האופוזיציה בנתניה מאיימת לפוצץ את עסקת יאמר (אסף ארקרמן, 'הארץ')

באמת חשבתם שעסקת יאמר-נתניה הסתיימה? השלב הסופי והאחרון בעסקת המכירה ששיגעה אותנו בחודשים האחרונים עומד בסכנת דחייה ואולי אף ביטול בשל סירובם של מספר חברי מועצת העיר להעביר 2.5 מיליון דולר לידי הקבוצה.

כזכור, העסקה תושלם באופן רשמי רק כאשר יתקבל הכסף מעיריית נתניה ב-31 בחודש. הסכום המדובר הוא פיצוי על ההשקעות של הבעלים היוצאים באיצטדיון הקופסא. כל העסקה מותנית בכך שהכסף יעבור, אחרת ארבעת הבעלים ישארו במועדון. כתוצאה מכך לא יכולים בנתניה לחתום עם שחקנים עד אשר העסקה תושלם באופן סופי.

ראש עיריית נתניה, מרים פירברג-איכר, צפויה לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין עד שבוע הבא על מנת לקבל את האישור להעברת הכסף.

חבר המועצה, קובי לוי: "אני אתנגד בכל תוקף להעברת הכסף לקבוצה אם לא תופעל תכנית למניעת אלימות נוער בעיר. הקופה הציבורית הוא לא בשביל לממן לשחקנים את הריפוד בגי'פים שלהם, יש פה ילדים שמאיימים בסכינים על המורים בבתי הספר".

גם אם לפירברג יהיה רוב במועצה, במידה שאחד החברים יפנה לבג"צ הוא יוכל לקבל צו מניעה להעברת הכסף והעסקה עלולה להתפוצץ. בבג"צ יש מספר תקדימים של מניעת תשלומים לגופים פרטיים מגופים ציבוריים.

אבי סטרול חתם, מרקו בלבול מתקרב

מרקו בלבול מתקרב למועדון, ההודעה על החתמת מאמן באר שבע לשעבר כמחליפו של ראובן עטר מתעכבת מכיוון שיאמר מעוניין למצות עד תום את אופציית לותר מתיאוס, שיגיע ארצה ביום שישי.

אסי וסיהון סיכם לעונה נוספת. אייל בן עמי לא יגיע לנתניה בשל פערים במו"מ. שי בירוק, מתקרב לקבוצה, כמו גם רביד גזל. נמשך המו"מ על צירופו של אדריאן פיטו מבני סכנין. במועדון עוד בודקים את עלויות הבאתם של ראובן עובד ואלירן דנין.

רופאת הקבוצה, ד"ר מיכל גולדווירט, הכחישה את השמועות על סיום עבודתה במועדון. ד"ר מארק רוסנובסקי, רופא הנבחרת, עשוי להחליפה אם לא תמשיך. אברי מונצ'ר צפוי להתמנות למאמן הכושר.

רומן רוזנבלט מוואלה! ספורט מוסיף כי אבי סטרול סיכם לשלוש שנים במועדון. המעבר של בלמה מכבי ת"א תלוי בהחלטה של הוועדה למעמד השחקן בהתאחדות, שאמורה לקבוע את גובה הפיצוי שנתניה אמורה לשלם למכבי ת"א.

כמו כן, שני חברי מועצת עיריית נתניה, שלמה רוזנווסר והרצל קרן, מכחישים הבוקר (רביעי) את הפרסומים לגבי הפנייה לבג"ץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully