וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת שוקלת הזמנת שופטים זרים לפיינל פור

שגיא ניר

16.5.2006 / 17:46

בעקבות רגישות המשחקים, יכולת השיפוט בארץ, והעלויות הזולות, שוקלים במנהלת את הצעד החריג. קופל: "תפקידנו לדאוג לטובת הקבוצות"

מנהלת ליגת העל בכדורסל בוחנת את האפשרות להביא שופטים מחו"ל למשחקי הפיינל פור שייערכו ב-6 וב-8 ביוני 2006 בהיכל הספורט בת"א.

לאור התחושה הלא נוחה של קבוצות הליגה מרמת השיפוט בשבועות האחרונים ומכיוון שמדובר במשחקים צמודים שיכריעו את גורל האליפות העונה, בודקים בימים אלה במנהלת את האפשרות לזמן שופטי כדורסל מחו"ל למשחקי הפיינל פור.

בהסכם שבין המנהלת לאיגוד הכדורסל לא חלה על המנהלת החובה להזמין שופטים מאיגוד השופטים הישראלי למשחקי הליגה. במנהלת בדקו ומצאו שהעלות הכספית של הבאת שופטים מחו"ל, שווה ובמקרים מסוימים אף נמוכה מעלות העסקת השופטים הישראלים.

יו"ר המנהלת אבנר קופל מסר: "הואיל ומדובר במשחק אחד שבו תוכרע האליפות, הרגישות לרמת השיפוט היא גבוהה והואיל והמנהלת אינה רוצה לסכן את המשאבים והמאמצים שהושקעו על ידי הקבוצות במהלך העונה כולה, אנו מגלים רגישות רבה ונפעל לכך שנושא השיפוט לא יהווה גורם בהכרעת האליפות", אמר קופל. "אנחנו בוחנים את הנושא ברצינות ולא מן הנמנע שאת משחקי הפיינל פור ינהלו שופטים שיגיעו מחו"ל. צר לי שזה המצב אליו הגענו, אך תפקידנו במנהלת הוא לדאוג קודם כל לטובת הקבוצות והכדורסל וכך נעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully