וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים למלחמה

18.5.2006 / 21:29

ארז אדלשטיין מתכונן לפיינל פור ובינתיים ירושלים ניצחה את הפועל ת"א 71:82. רמה"ש ירדה ללאומית, ניצחון נוסף לגבעה

המחזור ה-29 בליגת העל יצא לדרך והביא איתו את היורדת הראשונה לליגה הלאומית. רמת השרון של הברקוביצ'ים הייתה רחוקה מלשכנע והפסידה לעירוני רמת גן 83:73. הרמת גנים שמרו על סיכוי להינצל וייאבקו נגד הירידה מול גבעת שמואל, שחגגה ניצחון תשיעי ב-11 משחקים, הפעם 86:88 באשקלון.

במשחק המרכזי של המחזור, הפועל ירושלים ניצחה את הפועל ת"א 71:82 בהיכל נוקיה. זו הייתה למעשה הפעם האחרונה של ירושלים בהיכל לפני הפיינל פור. עירוני ראשל"צ יכולה להודות לגבעה שניצחה את אשקלון. בזכות זה, היא יכולה לדאוג פחות מהתבוסה בגליל 104:85. המקום של בפיינל פור כמעט מובטח.

במוצאי שבת (21:30) מכבי תל אביב תצא למשחק חוץ בהרצליה מול בני השרון, שכבר ניצחה אותה העונה.

הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 82:71

מריו אוסטין ורוג'ר מייסון הרגישו מצויין על הפרקט בנוקיה והעלו את ירושלים ליתרון 0:7 בתוך דקה אחת. מרכוס האטן וג'רון רוברטס ניצלו כמה טעויות של הירושלמים והישוו ל-9:9 כדי לחזור למשחק. מאיר טפירו עלה מהספסל בירושלים וכמה אסיסטים טובים שלו החזירו את האורחים ליתרון 15:25. בסופו של דבר, הרבע הראשון הסתיים ב-17:28 לירושלים.

הנקודות הראשונות ברבע השני נקלעו כעבור 2:10 דקות בלבד, כשג'רון רוברטס דייק בעוד שלשה מטורפת וביחד עם רוג'ר פרינגטון הוביל את המארחים לריצת 0:5. רביב לימונד קיבל גם הפעם קרדיט מארז אדלשטיין וקלע את שני הסלים הראשונים של ירושלים ברבע. לימונד היה למעשה האיש שמנע מהפועל ת"א לחזור למשחק ברבע השני והוביל את ירושלים ליתרון 33:42 במחצית.

הפועל ת"א הצליחה שוב לחזור למשחק ברבע השלישי, כשהיא צימקה את הפער בהדרגה, אבל בכל פעם שהיא התקרבה למינוס 4-5 נקודות, ירושלים הגיבה במהלכים שהזכירו מי הקבוצה ששולטת במשחק.

הריצה המשמעותית והגדולה ביותר של הפועל ירושלים הגיעה ברבע האחרון, כשהיא למעשה גמרה את המשחק עבור הפועל ת"א כשנותרו 5 דקות לסיום. רוג'ר מייסון עשה את העבודה מבחוץ וארז מרקוביץ' מבפנים, מה שהספקי לארז אדלשטיין לצאת מנוקיה, לשם שינוי, עם חיוך.

מאמן הפועל ת"א אפי בירנבוים אמר בסיום לספורט 5: "אנחנו חייבים להתעשת ולהביא ניצחון. תמיד יש בשביל מה לשחק, צריך לשאוף לקחת אנרגיות. אנחנו צריכים להיות ביחד כדי להביא ניצחון".

ארז אדלשטיין: "שמחרנו יותר טוב. עצרנו את הפועל ת"א על אחוזים נמוכים במחצית הראשונה והמפתח היה ההגנה שלנו. ג'נקינס הוציא את האטן מהמשחק ובלעדיו, הפועל ת"א פחות טובה. ראינו חדוות חיים ורצון ואנחנו מתכוננים למטרה החשובה בעוד שבועיים. יש לי שמונה שחקנים שאני הולך איתם למלחמה. אם אני אצליח להביא עוד אחד, יהיה על הכיפאק. הכל בסדר גמור, העסק טוב".

קלעו לירושלים: רוג'ר מייסון ומאיר טפירו (6 אסיסטים) 16 כל אחד, ארז מרקוביץ' 15, מריו אוסטין, עידו קוז'יקרו ורביב לימונד 8, הוראס ג'נקינס 7, מתן נאור ותמאר סליי 2 כל אחד.

קלעו להפועל ת"א: ג'רון רוברטס 16, הרב למיזאנה 15, מרכוס האטן 12, ארז כץ 11, מושון יעקוסי ורוג'ר פרינגטון 6 כל אחד, גילי מוסינזון 5.

גליל עליון - מכבי ראשון לציון 85:104

חניכיו של גיא גודס הבינו שלא רק המקום הרביעי בליגה בסכנה, אלא הפיינל פור בכלל. עומר סניד, שהיה בינוני במחזור הקודם, הוביל את הראשל"צים ליתרון 7:10 אחרי 3 דקות וחצי. ליאור אליהו קלע 8 נקודות חשובות והוביל את הגליל ליתרון 18:25 בסיום הרבע הראשון.

מורן רוט פתח את הרבע השני מצויין ו-5 נקודות רצופות שלו הישוו ל-29:29 והחזירו את ראשל"צ למשחק. גליל נלחצה ונכנסה לבעיית עבירות, ליאור אליהו נחלש מעט וראשון ניצלה את זה כדי לעלות ליתרון 33:36. לקראת סיום המחצית, הגליל התעוררה ושלשות של סשה בראטיץ' וליאור ליפשיץ' סידרו לה יתרון 43:49 בהפסקה.

ליאור ליפשיץ קלע את השלשה השניה שלו בפתיחת הרבע השני והוביל את הגליל ליתרון 46:54. אור איתן תיפקד מצויין מעבר לקשת בראשל"צ, אבל ליאור אליהו חזר לעצמו ונעזר גם באוצ'ה אנסונוו, כדי להעלות ל-60:74 בסיום הרבע השלישי.

הרבע האחרון היה כולו גארבאג' טיים אחד גדול, עירוני ראשל"צ נשברה לגמרי וניסתה להעביר את הזמן בלי לאבד יותר מדי מהכבוד.

קלעו לגליל עליון: ליאור אליהו 21, אוצ'ה אנסונוו 16, סשה בארטיץ' 15, אבישי גורדון וליאור ליפשיץ 10 כל אחד, יורדן בוזוב ויוגב אוחיון 8 כל אחד, בריאנט סמית 6, יפתח בליימן ולירון צ'רנה 3 כל אחד, קובי אייזיק ואוריאל מרקו 2 כל אחד.

קלעו לראשל"צ: אור איתן 21 (5 מ-7 לשלוש), עומר סניד 12, ראיין סידני 11, לי מתיוס 10, ג'ון גילכריסט 9, מורן רוט ודודו אסרף 7 כל אחד, פישמן 4, ישראל שיינפלד ומאט מינוף 2 כל אחד

אליצור אשקלון - גבעת שמואל 88:86

אשקלון קיוותה לנצל את הסיכוי התיאורטי שלה להגיע לפיינל פור, אבל מול הקבוצה הלוהטת בליגת העל, כנראה שזו משימה בלתי אפשרית. עוד ניצחון של עופר ברקוביץ', הפעם 86:88, שהיה התשיעי שלו ב-11 משחקים בקבוצה.

ניצחון במחזור הבא במשחק העונה שלה מול עירוני ר"ג, ישאיר את הגבעה סופית בליגת העל.

קלעו לאליצור אשקלון: אלווין סנואו 24 נקודות, בראיין טולברט 16, ג'יימס הד 14, ברנדון קורץ 12, יהוא אורלנד 11, עודד שעשוע 6, משה מזרחי 2, שחר כהן 1.

קלעו לגבעת שמואל: טימי באוארס 17 נקודות, וויין וואלאס 15, ג'יי סטרייט 13, דרור דוידי 11, עמית תמיר 10, דרור כהן 8, משה ברנר 7, אורן אהרוני 7.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

עירוני רמת גן - רמת השרון 73:83

רוני בוסני הפתיע ופתח בחמישיה עם שני הברקוביצ'ים במה שיכול להיות מאבק ההישרדות האחרון של רמת השרון בליגת העל. מהצד השני, ערך חנוך מינץ בכורה מחודשת על הקווים של רמת גן. השחקנים שלו קיבלו כנראה זריקת מוטיבציה בשלבים המכריעים של העונה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 16:27.

המומנטום של רמת גן נמשך גם ברבע השני, שנפתח בריצת 2:10 לטובתה, הרבה בזכות איתי לב וקי מדיסון. הרמת גנים פתחו יתרון מבטיח של 19 נקודות, אלא ששרשרת טעויות טפשיות שלהם, החזירו את רמת השרון, שירדה להפסקה בפיגור 51:40.

ברבע השלישי, איתי לב ופרנק קינג המשיכו ביכולת הטובה והובילו את רמת גן ליתרון 43:62. לרמת השרון לא היו יותר מדי תשובות ורמת המשיכה בשלה, בדרך ל-51:71 בסיום הרבע השלישי.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, למרות שהברקוביצ'ים עוד האמינו ונלחמו. רמת גן ביצעה כמה טעויות, אבל לא מספיק כדי לאבד את היתרון הבטוח וניצחה 73:83.

קלעו לרמת גן: איתי לב 27 4 מ-6 לשלוש), פרנק קינג 18, קי מדיסון 16 ו-11 ריבאונדים, ג'ייסון גארדנר וטונג'י אוואג'ובי (5 אסיסטים) 8 כל אחד, אנדריי זלינבאבא ויוני ניר 3 כל אחד.

קלעו לרמת השרון: פטריק אוקאפור 20, דייויד לוגן 17, שי קרביוב 7, אלעד ענבר וניב ברקוביץ' 6 כל אחד, דריק טרבר 5, יונתן שולדנברנד 4, רועי ברקוביץ' ואלעד אליהו 3 כל אחד, ריינולדס 2.

במנהלת מתכננים גימיקים לפיינל פור

שלושת ענקי הכדורסל מוטי דניאל, ארז חזן ומיקי ברקוביץ' יחזרו לצלוף ולקלוע בהיכל נוקיה בתל אביב, במסגרת הפיינל פור של ליגת העל ב-6 וב-8 ביוני.

במנהלת הליגה החליטו להפוך את אירוע הפיינל פור לחגיגה ופרט לאמנים הרבים שיופיעו בהיכל (בינהם מאיה בוסקילה, טררם ואלומיניום) צפויה לקהל חוויה כאשר שלושת שחקני העבר, יתחרו בינהם יחד עם ילדיהם בתחרות שלשות. מוטי דניאל יתחרה יחד עם בנו שון בן ה-17 שמשחק בקבוצת הנוער של מכבי ת"א. ארז חזן יתחרה יחד עם בנו אלון בן ה-13 שמשחק בקבוצת הילדים של הגליל העליון.

למיקי ברקוביץ' יש בעיה עם מי משני הבנים להופיע, עם רועי או עם ניב? לא מן הנמנע שמשפחת ברקוביץ' תקיים תחרות פנימית שתכריע מי יעלה עם אבא על הפרקט לתחרות היוקרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully