וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הקוונים הועף מגמר גביע האלופות

16.5.2006 / 23:37

אולה הרמן, שהיה אמור להיות קוון בגמר בפאריס, הצטלם למגזין בנורבגיה לבוש בחולצת ברצלונה. כמה שעות אחרי הפרסום הוא נשלח הביתה

אומנם כל כלי התקשורת בעולם מתרכזים בשחקנים שיעלו על הדשא מחר בסטאד דה פראנס (21:45, ערוץ הספורט), למשחק גמר ליגת האלופות בין ברצלונה וארסנל, אבל דווקא אחד הקוונים שישפטו במשחק משך לא מעט תשומת לב ביומיים האחרונים.

הכל החל כשהקוון, אולה הרמן, התבקש ללבוש חולצה של ברצלונה לצילום שער של מגזין ספורט נורבגי, יומיים לפני משחק הגמר. "זה היה גם חסר מחשבה וגם טיפשי מצדי לעשות את זה", אמר היום הרמן בדיעבד. "לא חשבתי על ההשלכות של המעשה כשלבשתי את החולצה".

תמונתו של הרמן תפסה כותרות בעיתונים באנגליה ובספרד, והביאה את הקוון להתנצל, מה שלא מנע מהאנגלים להפוך את סוגיית השיפוט במשחק לסיפור עסיסי. הערב (שלישי) הוא נשלח הביתה, כשאופ"א החליטה כי קוון אחר יגיע במקומו.

לפני שהוא הודח מתפקידו התייחס לפרשה מאמן ברצלונה פראנק רייקארד ואמר ש"כדאי שעכשיו יצלמו אותו עם חולצה של ארסנל, כדי שהכל יהיה מאוזן". ארסן ונגר לא התרגש יותר מדי וציין ש"אני תמיד מאמין שהשופטים באים לעשות את העבודה שלהם בצורה הכי טובה שהם יכולים".

אגב, טרה הוג, השופט הראשי שינהל את המשחק, הותקף בחריפות על ידי ז'וז'ה מוריניו, אחרי שהנורבגי הרחיק את אסייר דל הורנו אחרי פגיעה בלאיונל מסי במשחק מול ברצלונה בסטמפורד ברידג'.

הוג שפט ב-95 משחקים בינלאומיים, ובמונדיאל ב-2002 בקוריאה ויפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully