וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה רוצה את עוסמאן סיסה

שגיא ניר

16.5.2006 / 15:39

הקטלונים מתכוננים לסדרת הפלייאוף מול ריאל מדריד, וסימנו את הסנטר של בני השרון. אקוניס: " סיסה יגמור את העונה אצלנו"

קרב הפלייאוף בין ברצלונה וריאל מדריד הוא מפגש חם באופן מסורתי, אלא שהפעם על הפרק משהו גדול וחשוב הרבה יותר מהיוקרה והמסורת. הקבוצה שתפסיד בסדרה הזו לא תשחק ביורוליג בעונה הבאה, ותפסיד גם את חוזה שלוש השנים במפעל שיוענק לשתיים שיגיעו לגמר הפלייאוף.

ברצלונה תגיע לפלייאוף ללא בוטסי תורנטון הפצוע, ריאל תחסר את איגור רקוצ'ביץ' וונסון המילטון. על מנת לעשות חיזוקים אחרונים לפני הכדור הראשון, חורשים שני המועדונים במרץ את היבשת בחיפוש אחר מועמדים מתאימים. ריאל כבר החתימה את סלאבן רימאץ', ששיחק השנה בא.א.ק אתונה עם דרור חג'ג', בברצלונה רוצים את הסנטר של בני השרון, עוסמאן סיסה.

סיסה, יליד מאלי, הגיע העונה לקבוצה של יעקב ג'ינו אחרי שנבחר בדראפט ה-NBA על ידי דנבר (ב-2001) אבל פרט לכמה משחקים באורלנדו מג'יק הסתובב בליגות החצי מקצועניות בארה"ב. הקפיצה שלו העונה (תרתי משמע) הפכה אותו למועמד לבארסה, אך לפי התקשורת הספרדית השחקן מתקשה להשיג ויזה למדינה. המועמד האלטרנטיבי לחיזוק הקו הקדמי של ברצלונה, שבנתה מוקדם יותר העונה גם על מריו אוסטין מהפועל ירושלים, הוא כריס לאנג (28, 2.11 מ'), הסנטר של וידיויצ'י בולוניה, שלא נכנסה לפלייאוף באיטליה.

יו"ר בני השרון, אלדד אקוניס, התייחס לאפשרות שיחרורו של סיסה ואמר: "ברצלונה היא לא הקבוצה הראשונה שרוצה את סיסה או מדברת איתו. סיסה יגמור את העונה בבני השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully