וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו ייבחן בלוס אנג'לס גלקסי

יואב ויכסלפיש

16.5.2006 / 14:46

השחקן ימריא ביום שישי לארצות הברית. הקבוצה היא אלופת המדינה אבל פתחה חלש את העונה הנוכחית. מזרחי נערך לשינויים רבים בסגל

קשר מ.ס. אשדוד, דוד רביבו, ייצא ביום שישי לארצות הברית כדי להיבחן בקבוצת לוס אנג'לס גלקסי, אלופת הליגה אשתקד. הקבוצה, בה משחקים כוכב נבחרת ארה"ב הקשר לנדון דונובן, וכן קובי ג'ונס בן ה- 36, כוכב הנבחרת במונדיאל של 94', פתחה חלש את העונה וצברה רק 7 נקודות בשמונה משחקים.

לוס אנג'לס מדורגת רביעית באיזור המערבי (מתוך שש קבוצות) ומפגרת בשמונה נקודות אחרי המוליכה דאלאס. ממוצע הצופים שלה עומד על 20 אלף. העונה מסתיימת באוקטובר ומתחילה באפריל. רביב עשוי להצטרף לקבוצה מיד. רביבו: "בשבת לוס אנג'לס משחקת בבית נגד קולורדו של דדי בן דיין. אני אמור לפגוש אותו ולקבל יותר פרטים. זו לא ליגה מובילה אבל יש בה משכורות יפות והיא בהחלט אפשרות מבחינתי". אם האופציה האמריקאית לא תתממש, השחקן עשוי לשחק במכבי חיפה.

המבחנים ייערכו בשבוע הבא ואחריהם השחקן ימשיך לעוד ארבעה ימים של חופשה בארה"ב. מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, נערך לאפשרות שהסגל ישתנה מאוד בקיץ, אחרי שאמביידה כבר עזב, והסתפק באמירה "אם יקחו לי הרבה שחקנים גם יביאו אחרים במקומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully