וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: נבחרת ישראל תשתתף גם השנה באליפות אירופה לקבוצות

16.5.2006 / 14:36

הנבחרת תצא לסרביה על מנת להגן על תוארה. אדי קואז: "ההשתתפות זו השנה השנייה ברציפות היא כבוד גדול עבור ענף הג'ודו בישראל"

בשורות טובות לנבחרת הבוגרים בג'ודו: גם השנה תצא הנבחרת לאליפות אירופה לקבוצות, הפעם על מנת להגן על תוארה. בהתאם לשינויים שערך איגוד הג'ודו האירופאי נקבע כי טורניר הפיינל פור (אליפות אירופה לקבוצות) יורחב למתכונת של 8 הגדולות. על פי תקנון הטורניר ישתתפו בו מידי שנה המארחת, הזוכה והפיינליסטית של השנה הקודמת, וחמש הנבחרות שדורגו ראשונות בשקלול קבוצתי באליפות אירופה.

המשמעות מבחינת נבחרת ישראל בג'ודו היא שגם השנה, ללא קשר לתוצאות באליפות אירופה שתיערך בסוף השבוע הבא בפינלנד, תשתתף נבחרת הבוגרים באליפות אירופה הקבוצתית שתיערך ב- 27-28.10 בבלגרד. מלבד ישראל הבטיחו את השתתפותן גם המדינה המארחת סרביה, והונגריה שנוצחה על ידי נבחרת ישראל 4 – 3 בגמר טורניר פיינל פור 2005 .

אדי קואז, יו"ר איגוד הג'ודו בישראל, וחבר הנהלת איגוד הג'ודו האירופאי מסר היום כי: "זו בשורה מצוינת עבורנו. ההשתתפות זו השנה השנייה ברציפות היא כבוד גדול עבור ענף הג'ודו בישראל. באירופה רוחשים לנו הרבה כבוד. נעבוד קשה על מנת לנסות ולהגן על התואר, השנה נבוא עם נבחרת מנוסה יותר במטרה לחזור עם מדליה גם מטורניר 8 הגדולות."

מלבד אליפות אירופה תשתתף נבחרת הבוגרים גם באליפות העולם לקבוצות שתיערך ב- 16-17.9 בפאריס.

הנבחרת פתחה הבוקר (יום שלישי) את מחנה האימונים בוינגייט לקראת אליפות אירופה שתיערך בפינלנד בסוף השבוע הבא. אחה"צ (17:00-19:00) יערך אימון נוסף. מחנה האימונים ימשך גם בימים ג' ו- ד'. מחר, יום ג', ב- 10:00 בבוקר יערך אימון הגברים, ב- 11:00 יערך אימון הנשים. נכון להיום 6 ג'ודוקאים ייצגו את ישראל באליפות אירופה: אריק זאבי(עד 100 ק"ג), המדליסט האולימפי וסגן אלוף אירופה 2005 , יואל רזבוזוב(עד 73 ק"ג), סגן אלוף אירופה בשנים 2004 ו- 2005 , גל יקותיאל(עד 60 ק"ג), שזכה השנה במדליות בטורנירים של המבורג ורוטרדם, צביקה שפרן(עד 66 ק"ג), והבנות: אליס שלזינגר(עד 63 ק"ג), שזכתה במדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 20 , וסיוון מזרחי(עד 48 ק"ג).

אלון ששון(עד 90 ק"ג) שמחלים מחתך בידו, ואבישר שיינמן(עד 81 ק"ג) שהחלים מפציעה בברך מתאמנים השבוע במחנה בוינגייט ובהתאם לכשירותם וכושרם יקבל הצוות המקצועי של איגוד הג'ודו החלטות לגבי השתתפותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully