וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאו בעקבות טל בורשטיין

סגנית אלופת ספרד פועלת לצירוף קפטן הנבחרת, בספרד טוענים שסוכנו הגיע לויטוריה לחתום. דובר טאו: "לא נדבר עד סיום הפלייאוף"

סגנית אלופת ספרד, טאו ויטוריה, מתעניינת בקפטן נבחרת ישראל ושחקן מכבי תל אביב טל בורשטיין.

מקורות ספרדיים טוענים כי בסוף השבוע שעבר נצפה סוכן השחקנים הישראלי אריק קריין בויטוריה, וכי הוא הגיע לעיר על מנת לחתום על חוזה. לוואלה! ספורט נודע כי קריין משמש כנציג הישראלי של סוכנו של בורשטיין. קריין עצמו מכחיש כל קשר לשחקן, וטוען כי היה בגרוזיה באותה העת. ההתעניינות הגוברת בבורשטיין מצד קבוצות ספרדיות, כמו רצונו של השחקן להגיע לקבוצת יורוליג, מגבירים את הסיכוי כי בורשטיין אכן יגיע לבסוף לקבוצה הבאסקית.

בורשטיין, שהגיע למכבי תל אביב בעונת 2000/1 מבני הרצליה, יסיים הקיץ את חוזהו במכבי תל אביב אחרי שנה בה מיעט לשחק. לאחרונה הוא החל בהתקשרות עם סוכן שחקנים ספרדי בשם אנטוניו מסאיירס, ושמו כבר הוזכר כמועמד להצטרף לקבוצת ג'ירונה, אופציה שאינה ריאלית משום שסיכויה של הקבוצה לשחק ביורוליג נמוכים. ג'ירונה תשחק מול טאו בשלב רבע גמר הפלייאוף בספרד.

דובר טאו, אלפונסו צ'ורוקה, הגיב לידיעה ואמר: "אנחנו מכירים את טל בורשטיין. הוא שחקן טוב, אבל אני לא רוצה לדבר על שחקנים חדשים עד שנסיים את הפלייאוף. נדבר על הכל בסוף העונה". חשוב לציין כי טאו ויטוריה ידועה כקבוצה ששומרת קרוב לחזה פרטים על שחקנים חדשים, ולעולם אינה מפרסמת אודות משאים ומתנים עם מועמדים לחיזוק הקבוצה עד להצגתם הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully