וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון מתרחק מבית"ר

ניר איסקוב ואסף שקד

16.5.2006 / 17:01

שקלאר קיים פגישה ראשונה עם עו"ד סבי גרשון, והתברר כי הצדדים רחוקים מלהגיע לעמק השווה. עמית בן שושן חתם ל-4 שנים

יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, נפגש היום (שלישי) עם אחיו ופרקליטו של שמעון גרשון, עו"ד סבי גרשון, אולם התברר כי קיים פער המתקרב לכ-100 אלף דולר בין הצדדים. ככל הידוע, גרשון דורש כ-400 אלף דולר לעונה, ואילו בית"ר מציעה 300. הצדדים יפגשו שוב בהמשך השבוע.

עמית בן שושן סיכם היום את תנאיו בבית"ר ירושלים לארבע העונות הקרובות. הסיכום התבצע בפגישה שערך שקלאר עם סוכנו של החלוץ, רונן קצב, והוא צפוי להשתכר כ-90 אלף דולר לעונה. החתימה תתבצע בימים הקרובים.

כזכור, בשבוע שעבר צצו קשיים במו"מ עם החלוץ בן ה-21, אולם כבר אז התבטא קצב כי הפערים ניתנים לגישור. בן שושן עשה העונה התקדמות משמעותית, בישל 5 שערים וזכה לקרדיט רב מהמנג'ר היוצא, לואיס פרננדז. בבית"ר מתכוונים להיפגש בימים הקרובים עם קצב כדי לנסות לסכם גם עם ברק יצחקי.

בן שושן אמר לוואלה! ספורט לאחר הסיכום: "אני מאוד אוהב את בית"ר ירושלים, ולא היה לי צל של ספק שאשחק בעונות הבאות בקבוצה. אני שמח מאוד שניתנה לי ההזדמנות להיות חלק מהדבר הנפלא הזה שנקרא בית"ר ירושלים, ומקווה לעזור כמה שיותר לבית"ר בעתיד".

גורם בבית"ר ירושלים הכחיש את הפירסומים בנוגע לכך שהקבוצה הציעה ליניב קטן לעבור אליה תמורת משכורת דומה לזו שמשולמת לו בווסטהאם: "נכון לעכשיו לא נעשתה פנייה ליניב קטן ואין לנו כוונה להיכנס איתו למו"מ בקרוב. צריך לזכור שכרגע אין לנו מאמן, ורק המאמן יקבע את זהות השחקנים. במידה והמאמן הבא שיגיע לקבוצה ירצה את קטן, או שגאידמק בעצמו ידרוש אותו - רק אז תיעשה פנייה לשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully