וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "באלאק ולמפארד ישחקו ביחד"

16.5.2006 / 13:37

מאמנה הפורטוגזי של צ'לסי דוחה את הטענות כי שני הקשרים לא יוכלו להיות בהרכב ביחד. רואדר צפוי להתמנות רשמית למאמן ניוקאסל

יום לאחר החתימה של הרשמית של מיכאל באלאק בצ'לסי, והצגתו בסטמפורק ברידג', כבר מכריז מאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו, על תכניות המשחק שלו.

"איך זה ישפיע על פרנק למפארד?", שאל רטורית מוריניו, "זה ישפיע עליו לטובה. אנחנו רוצים שישחקו לידו השחקנים הטובים ביותר. אני מתכוון לשחק עם שניהם ביחד, ומקוהה שזה יהפוך את הקבוצה המצויינת שלנו לאפילו יותר טובה".

רואדר מונה למאמן ניוקאסל

ניוקאסל הודיעה על מינויו של גלן רואדר, כמאמנה הקבוע.

רואדר החליף את גרהאם סונס שפוטר במהלך העונה, והשיג 32 נקודות מתוך 45 אפשריות, תוך שהוא מעלה את המגפייז במעלה הטבלה. רואדר לא מחזי בתעודת האימון הדרושה לעבודה בפרמיירליג, אבל העובדה ששאר הקבוצות בליגה נתנו את הסכמתן למהלך, היוותה אישור למינוי.

"אני מאוד גאה", אמר המאמן ששיחק בעבר בקבוצה, "אני מניח שכשהגעתי לכאן כשחקן, לא עברה לי בראש האפשרות שיום יבוא ואאמן את הקבוצה. בכל מקרה, אם היו שואלים אותי לפני כמה שנים, הייתי אומר שאני אשמח לאמן פה יום אחד".

פול גאסקוין, קשר העבר של הקבוצה החמיא לרואדר, בטרם יצאה ההודעה הרשמית: "אני מאוד גאה ברואדר ובמה שהוא השיג בחודשים האחרונים, אבל בעיקר בעובדה שהוא עומד להתמנות רשמית למאמן של הקבוצה ששנינו אוהבים".

ברבאטוב מאשר שיעבור לטוטנהאם

חלוצה הבולגרי של באייר לברקוזן, דמיטאר ברבאטוב, מאשר כי הוא יצטרף לטוטנהאם במהלך הקיץ.

"שיחקתי בפעם האחרונה במדי לברקוזן ביום שבת. עכשיו אני עומד להתחיל עבודה חדשה בטוטנהאם". הספרס ישלמו סכום שמוערך בקצת יותר מ-10 מיליון ליש"ט עבור החלוץ המצטיין.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully