וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה ממשיכים לעבוד

רומן רוזנבלט

16.5.2006 / 16:07

יאמר וברקוביץ' נפגשו עם פיטו, ומממשיכים בחיזורים אחרי עובד. זויטי סיכם ל-3 עונות. בנין, טלקר, פרץ ועבדול ראזאק ישוחררו

לאחר שבמהלך אתמול סיכמו במכבי נתניה החלוץ אופיר חיים, וכן השוער גל ניר, שיצטרפו לשטראובר וז'אנו שסיכמו מוקדם יותר בקבוצה, היום (שלישי) צפויות להימשך השיחות עם נציגי השחקנים אותם מעוניינים לראות בקבוצה בעונה הבא. כפיר אודי חתם מוקדם יותר, אסי וסיהון סיכם ל-3 שנים נוספות. סוכנו של אייל בן עמי, עובד קראוס, הודיע כי השחקן לא יצטרף לנתניה בגלל פערים כספיים בין הצדדים.

במהלך היום נערכו שיחות עם נציגיו של חלוץ בני סכנין, אדריאן פיטו, אבל כרגע המו"מ תקוע. כמו כן מצפים בנתניה להתפחויות בעניינו של ראובן עובד, שחקן שלגביו התבטא אתמול המנג'ר החדש, אייל ברקוביץ, כי הוא מסוג השחקנים שבנתניה רוצים לראות יותר מכל.

בנתניה מתעקשים שחלוץ מכבי פתח-תקווה, פטריק סופו, ישחק בנתניה בעונה הקרובה. לותר מתיאוס יגיע להתרשמות ממכבי נתניה ביום שישי. ישראל זויטי סיכם ל-3 עונות.

טל בנין, עופר טקלר ואבי פרץ ישוחררו למעשה מהקבוצה, לאור ההחתמות האחרונות והעובדה כי לחלקם לא הגיעה פניה מן הקבוצה. כמו כן במהלך היום ישוחרר מן הקבוצה הקשר איברהים עבדול ראזאק, מכיוון שבנוסף לקרע ברצועה הצולבת התגלה אצלו בבדיקת MRI שנעשתה אמש גם קרע במיניסקוס. לאור העובדה כי השחקן מתעקש שלא לעבור ניתוח על אף פגיעות אלה ותקופת ההחלמה הארוכה, הוחלט לשחררו מן הקבוצה. ראזאק צפוי לשוב לגאנה ביממה הקרובה.

בקרוב יצטרכו בקבוצה להחליט לגבי עתידם של שני שחקניה הזרים של קבוצת הנוער של מכבי נתניה, הבלם פטאו עיסא והשוער מרשל עודה, שמחצית מכרטיסם נרכש על ידי יאמר, וככל הנראה צפויים השניים להיות מושאלים כדי לצבור ניסיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully