וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמה עלה המשחק המגעיל הזה?"

שגיא ניר

15.5.2006 / 23:13

פיני גרשון שוב גנב את ההצגה אחרי הניצחון הצהוב בדרבי (72:80): "מי ששילם כסף על המשחק מסכן". שמיר: "קשה לצפות להצגות"

ברני ארדוב

30 אוהדים אדומים בהיכל שלושת רבעי ריק נתנו תמונה די ברורה לגבי מעמדו האמיתי של הדרבי התל אביבי השנה.

מכבי שוב ניצחה בדרבי, הפעם 72:80, ומאמנה פיני גרשון לא הסתיר את התלהבותו: "משחק גדול, שיפוט גדול, כדורסל גדול, ככה נגיע רחוק. אנשים שילמו 9.90 על המשחק, לא יודע, כמה עלה המשחק המגעיל הזה? מי ששילם כסף וראה את המשחק מסכן. שום משחק נגד הפועל העונה לא היה שובה עין. אפילו אני נרדמתי בשעה המוקדמת הזו. אנחנו יורדים לרמה שלהם פחות או יותר. הם מחזיקים את הכדור 20 שניות כדי שמישהו יעף את הכדור לסל".

עוזר המאמן דן שמיר דווקא התייחס ליכולת של הצהובים: "לא שמרנו ברבע השלישי. נרדמנו. משם לא היינו כ"כ בשטף, יש לנו הרבה משחקים כאלה בזמן האחרון. זו תקופה של ירידת מתח ואנשים פחות מפוקסים. קשה לצפות להצגות במשחקים כאלה".

ג'יימי ארנולד, ששיחק בפעם השניה ברציפות בליגה במקומו של מייסיאו באסטון, אמר: "שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח אבל לא ברמה שלנו. נצטרך להתרכז יותר לקראת הפיינל פור".

עמי נאווי, עוזר מאמן הפועל תל אביב, סיכם עוד הפסד בדרבי: "שיהיו לנו כל שבוע משחקים ברמות האלה. הישראלים לא היו היום ממוקדים, הם קצת נלחצו מהמעמד אבל בלעדיהם לא היינו מנצחים העונה. היו לנו הרבה בעיות מסביב, אבל השחקנים מגובשים ועובדים קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully