וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק עדיין מחפש מאמן זר, חוזהו של זיו ישודרג

אסף שקד

17.5.2006 / 20:08

אחרי הפגישה בין השניים בשבוע שעבר, הבעלים של בית"ר עידכן היום את גרנט בהתפתחויות האחרונות. יואב זיו ובן יוסף יצ'ופרו

הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, שוחח היום (רביעי) שוב עם אברהם גרנט, המועמד לאימון הקבוצה, הפעם רק בטלפון ולא בפגישה פנים אל פנים. גאידמק עידכן את גרנט בהתפתחויות האחרונות וסיפר לו כי הוא עדיין מחפש מאמן זר לקבוצה, לפני שיחתים אותו. ייתכן כי השניים יפגשו מחר (חמישי) וימשיכו לדון באפשרות שגרנט יאמן את בית"ר.

ראשי בית"ר ירושלים הבהירו לאחרונה שאברהם גרנט הוא האופציה האחרונה לאימון הקבוצה. בבית"ר קשובים לדרישת הקהל שלא למנות את גרנט, ועדיין מעדיפים למנות מאמן זר.

זיו: "אשאר בבית"ר גם בשנים הבאות"

פגרת הליגה נמצאת רק בתחילתה, אך בבית"ר ירושלים רשמו שבוע עמוס בפגישות כשבין היתר הושגו סיכומים עם עמית בן שושן לארבע העונות הקרובות ועם מיכאל זנדברג לשלוש העונות הקרובות.

במהלך השבוע צפויות פגישות נוספות, אך השחקן שמעניין את האוהדים יותר מכל, יואב זיו, טרם מחזיק בחוזה לעונה הבאה.

זיו שהגיע בתחילת העונה מנצרת עלית, הפך בשנה האחרונה לשחקן הבולט ביותר בשורות בית"ר ירושלים, לשחקן האהוב ביותר על ידי הקהל ואף נבחר על ידי ארגון השחקנים לנבחרת העונה. גם בסקר הגדול של אתר בית"ר.נט זכה השחקן באופן רשמי למצטיין הקהל.

גם בקבוצה עצמה מגלים הערכה גדולה כלפי זיו, אך לאחר בירור עם הנהלת הקבוצה, הסתבר כי השחקן טרם מחזיק חוזה לעונה הבאה. בתחילת העונה חתם השחקן על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות. במהלך העונה שונה במעט החוזה במספר סעיפים, אך לא בוטל. היום הבהירו בבית"ר כי לזיו יש אופציה לשנתיים נוספות ובקבוצה יממשו את האופציה.

גורם בבית"ר ירושלים סיפר היום : "יואב זיו הוא שחקן שאנחנו מאוד מעריכים ויש לנו כוונה לממש את האופציה עליו לשנתיים נוספות. לאור היכולת שהוא הציג יש לנו כוונה לשדרג את שכרו לפני שנחתום על החוזה החדש". אותו גורם לא ידע להעריך עד כמה משמעותי יהיה השיפור בשכר, אך לוואלה! ספורט נודע כי בחוזה המקורי ישנו סעיף בו במידה שהחוזה יוארך יקבל השחקן תוספת של 20 אחוז. על פי ההערכות, בתוספת תהיה גבוהה יותר.


זיו עצמו די בטוח בעצמו ואמר היום: "בית"ר ירושלים זה הבית שלי. הייתה לי כאן שנה נהדרת שמאוד נהנתי ממנה. באופן מסוים הגשמתי חלום ואני גאה שניתנה לי ההזדמנות ללבוש את המדים של בית"ר. אמנם אין לי עדיין חוזה לעונה הבאה, אבל אני מאמין שלא יהיו בעיות מיוחדות ואשאר שחקן של בית"ר גם בשנים הבאות".

בסוף השבוע ימריא זיו לחופשה בת כחודש בחו"ל, במהלכה צפויה בית"ר לשבת עם סוכנו עובד קראוס ולפתוח במו"מ על הארכת חוזהו.


שחקן נוסף שצפוי לקבל שדרוג בשכרו הוא תומר בן יוסף. השחקן שהגיע ממכבי פ"ת בתחילת העונה מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, אך בבית"ר גילו היום כי לאור היכולת הטובה שלו ישנה כוונה לשדרג את שכרו כאות הערכה לשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully