וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה: "היה לנו מזל גדול"

15.5.2006 / 17:23

אטורה מסינה מספר על הסוף שבוע הסוער שעבר בפראג, שבמהלכו זכה בגביע אירופה עם צסק"א וכמעט איבד את בנו: "הימים הקשים בחיי"

הזכייה בתואר היורוליג עם צסק"א מוסקבה הייתה רק חלק מסוף שבוע סוער עבור אטורה מסינה. יום לפני הגמר הגדול מול מכבי חלה בנו של מסינה, ואושפז בבית החולים בפראג. רק כיום, כשבועיים אחרי הניצחון הגדול בגמר הפיינל פור על מכבי ת"א, מאמן צסק"א מוסקבה יכול להתחיל להירגע וליהנות מהחיים ומהתואר הגדול, לאחר שבנו יצא מכלל סכנת חיים.

בראיון לאתר היורוליג מספר מסינה על שעבר עליו באותם ימים, ואף חושף את הגורמים שהובילו את קבוצתו לניצחון על מכבי: "בטיים-אאוט אחרי שמכבי הובילו 0:7, הרגענו את השחקנים, שחזרנו את כל הדברים שהביאו אותנו עד כאן, ידענו שמכבי תפתח חזק, ושאם ניכנס לפאניקה, הם ידרסו אותנו כמו שהם עשו בשני הגמרים הקודמים. לא היו צעקות או משהו, פשוט הרגענו אותם. סמודיש נתן שלשה, ואנטרפול קלע ג'אמפ שוט, וב-5:7 הכל כבר היה פתוח. סברבנקו גם נתן רגע גדול, כשחסם את וויצ'יץ' ואז ישר הטביע בצד השני. דברים התחברו לנו, והכימיה הייתה מצוינת".

"מכבי ידועה כקבוצה שמשחקת כדורסל יפהפה בקצב מהיר", הוסיף מסינה, "אבל מצאנו את הדרך להאט את המשחק, והכרחנו אותם לשחק משחק אחר ממה שהם רגילים. בסוף הצלחנו לנצח, ושני המשחקים, גם נגד ברצלונה, היו מאוד קשים".

כאמור, זו לא הייתה הדרמה הכי סוערת שעברה על מסינה בסוף השבוע בפראג. המאמן האיטלקי כמעט איבד את בנו הקטן פיליפו, שחלה בעקבות וירוס קשה ואושפז בבית החולים המקומי. למעשה, חלק גדול מסוף השבוע העביר מסינה ליד מיטת בנו, ולא במגרש האימונים. "בדרך למסיבת העיתונאים הוא התחיל לרעוד ואפילו איבד את ההכרה לכמה דקות", סיפר מסינה, "למזלנו, הרופא של מכבי ת"א עזר לו, ואז אמבולנס לקח אותו לבית חולים. אלה היו הרגעים הקשים בחיי. גם ביום של המשחק הוא עדיין קדח מחום, ואני חייב להודות לאשתי על כל התמיכה שהיא העניקה לי בתקופה הזו, שאיפשרה לי להמשיך לחשוב על כדורסל. היה לנו מזל גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully