וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון לדין משמעתי ביום חמישי

שגיא ניר

15.5.2006 / 16:18

תקיפת השופט בנישתי בסיום משחק הפלייאוף מול עפולה, תביא את חולון לועדת המשמעת. בנישתי בדו"ח: "אוהד הרים ידו בניסיון להכותי"

קבוצת הפועל חולון, המתמודדת בימים אלו בגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית, תועמד ביום חמישי לדין משמעתי בעקבות האירועים שהתרחשו בסיום המשחק ביום ראשון מול הפועל עפולה/גלבוע (80:85 לעפולה).

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הותקף בסיום המשחק השופט דורון בנישתי על ידי אוהד חולוני, בעת שעשה את דרכו החוצה מהאולם.

בנספח לדו"ח השיפוט, שהוגש היום על ידי השופט, נכתב: "כ-40 דקות לאחר סיום המשחק בעודי יוצא מחדרי ההלבשה לכיוון היציאה המתינו אוהדים של הפועל חולון וליוו אותי החוצה תוך כדי קללות וגידופים. בסמוך לדלת היציאה ניגש אוהד ומשך בחוזקה בידי ובתיק היד שברשותי. תגובתי האינסטינקטיבית היתה להסתובב לאחור, להודפו ולהרחיקו ממני כדי שאוכל להמשיך בדרכי לכיוון הרכב. בעודי מרפה את ידו של האוהד התפרץ לעברי אוהד נוסף העטוף בצעיף של הפועל חולון, מרים את ידו ובועט מתוך ניסיון להכות אותי. למזלי הרב הצלחתי להתחמק מהחבטות ולא נפגעתי. במוך אלי עמד שוטר אחד בלבד, שהופתע גם הוא מן המקרה וידו היתה קצרה מלהושיע".

חולון, שאוהדיה כבר הביאו אותה בשנים האחרונות לא פעם לועדת המשמעת, תעמוד בעקבות האירוע לדין. ביום רביעי תשחק הקבוצה פעם נוספת בעפולה, בעוד המשחק הרביעי בסדרה, אותו היא אמורה לאחר בביתה, יתקיים ביום ראשון הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully