וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "לא הייתה סיבה שהשידוך לא יימשך"

ניר איסקוב

15.5.2006 / 14:43

המאמן היוצא של הפועל פ"ת מאוכזב מכך שלא ימשיך במועדון ויוחלף על ידי לחמן: "היו לכך סימנים במשך תקופה ארוכה"

"היו לי סימנים במשך תקופה ארוכה שאני לא ממשיך". כך אמר היום (שני) לוואלה! ספורט מאמנה היוצא של הפועל פ"ת, ניר לוין, שסיים אמש את תפקידו במועדון.

"אני למדתי שבכדורגל צריך לקחת הכל בחשבון, ולכן אני לא מופתע משום דבר", המשיך לוין, שעל פי ההסכם עמו, אמור היה להישאר בקבוצה עונה נוספת.

"אני יודע לא מעט זמן שאני לא ממשיך, עוד לפני הפגישה עם רונן אלעד בשבוע שעבר. מהצד שלי, לא הייתה שום סיבה שהשידוך לא יימשך. אני עוזב ברגשות מעורבים. מצד אחד, יש לי סיפוק שהשגנו את המטרה ונשארנו בליגה, מצד שני, יש אכזבה מסוימת שאני לא ממשיך".

לוין סירב להתייחס ליחסיו עם אלעד ולמחליפו בתפקיד, אייל לחמן: "אני לא רוצה להעביר ביקורת על אף אחד, כמו שאני לא מצפה שיעבירו ביקורת עליי, אלא אם כן היא עניינית ובפניי. ברור שיש לי רגשות על מה שקרה, אבל אני לא הולך לשתף בהם את הקוראים. זה הכדורגל, ומי שלא יכול לחיות עם זה, שלא יאמן. אין לי מה להגיד ללחמן".

המאמן בן ה-44, לו הייתה זו קדנציה רביעית בהפועל פ"ת, סיכם את העונה החולפת: "המטרה הושגה, הקבוצה נשארה בליגה וזה הדבר העיקרי. זה לא משהו שאפשר לזלזל בו, כי ראינו את כפ"ס ונצרת עילית נאבקות עד המחזור האחרון, בזמן שאנחנו ידענו במשחקים האחרונים שאנחנו נשארים. היינו במצב מאוד קשה בתחילת העונה. הגעתי לקבוצה במחזור השמיני עם 5 נקודות, מתחת לקו האדום וקצב צבירת נקודות של 20 אחוז.

"מאז קצב צבירת הנקודות הגיע ל-43 אחוז, והשתפרנו ביכולת ובתוצאות. אני לא יכול להגיד שאני מרוצה מכל המשחקים, כי היינו יכולים להגיע ליכולת יותר טובה. יש מקום לשיפור, היו משחקים שלא היינו טובים, אבל זה תהליך שקרה במהלך עונה. היו טעויות שיפוט נגדנו, כמו במשחקים מול מכבי ת"א ואשדוד, שאיבדנו נקודות משמעותיות".

ללוין הובטח כי הוא יקבל את מלוא שכרו לעונה הבאה, ולעת עתה הוא אינו מחזיק בהצעות מקבוצות אחרות. בימים האחרונים פנו אליו שחקנים ואוהדים והביעו צער על עזיבתו.

רונן אלעד סירב להתייחס להחלטה להחליף את לוין בלחמן, ורק אמר: "אנחנו עובדים קשה כדי להשלים את הסגל לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully