וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "הופתענו מהעזיבה של עטר"

רומן רוזנבלט

16.5.2006 / 8:22

הבעלים של מכבי נתניה מינה את ברקוביץ' למנג'ר, פיטו ועובד על הכוונת. גל ניר וחיים סיכמו ל-3 עונות, אוקוצ'ה ואודי לעונה

מכבי נתניה הכריזה היום (שני) באופן רשמי על מינויו של אייל ברקוביץ' לתפקיד המנג'ר לעונה הבאה. הבעלים החדשים של הקבוצה, דניאל יאמר אמר: "סיכמנו עם אייל שהוא יהיה המנג'ר של נתניה ושנעבוד יחד על מנת לבנות קבוצה חזקה מאוד. העזיבה של ראובן עטר הפתיעה אותנו, כי מאוד רצינו שהוא ימשיך, אך ראובן לא קיבל את המבנה החדש של המערכת. בכל מקרה, אנחנו מאחלים לו הצלחה, כפי ודאי שהוא מאחל לנו".

אייל ברקוביץ' התייחס למינוי ואמר כי "התחלנו לעבוד חזק, ועם אמביציות של כל הנוגעים בדבר - נבנה קבוצה לגיטימית לליגת העל, קבוצה שתשחק כדורגל אטרקטיבי וחיובי, ולכן נרצה לראות את ראובן עובד אצלנו. בכל אופן, אנחנו עובדים מאוד קשה, ואל תשכחו שאנחנו ווינרים".

לגבי סוגיית האימון אמר ברקו: "אותי לא תראו על הקווים. ביני לבין יאמר התפתחה מערכת יחסים חברית". לגבי ההצעה למכנס אמר ברקוביץ': "חשוב לנו לקרב למועדון את כוכבי העבר".

יאמר וברקוביץ' נפגשו היום גם עם הסוכן של ראובן עובד, ולמרות שלא הושגה התקדמות בנושא, הם ייפגשו שנית בהמשך. נודע כי ברשימת ההתעניינות של מכבי נתניה נמצא גם שחקנה של בני סכנין, אדריאן פיטו, שעימו יימשכו השיחות היום. כמו כן, מסתמן שטל בנין לא ימשיך בעונה הבאה, לאחר שלא הוזמן לסבב השיחות במועדון.

חלוץ מכבי ת"א, אופיר חיים, סיכם בקבוצה ל-3 עונות, כמו גם שוער המשנה גל ניר. הדבר מערער עוד יותר את סיכוייו של אבי פרץ להמשיך. עבדול סאמד אוקוצ'ה סיכם לעונה נוספת, וסיכום זהה הושג עם כפיר אודי מבני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully